شما اینجا هستید

    تیتریک » بررسی ۲ طرح مطالعات راهسازی در آذربایجان غربی

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲ طرح مطالعاتی راهسازی در محورهای مختلف این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»حامد طالعی در جلسه تصویب مطالعات اظهار داشت: مطالعات فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح آرامستان سلماس در این جلسه تصویب گردید.

وی ادامه داد: این سازه در محل تقاطع آرامستان جدید سلماس با کریدور بزرگراهی غرب کشور (محور ارومیه -خوی) به صورت ۲ دهانه ۲۰ متری با تیرهای پیش ساخته به ارتفاع ۱.۴ متری به صورت بتنی می باشد. با اجرای این پروژه تردد به بیمارستان جدید سلماس، آرامستان و روستاهای منطقه تسهیل شده و از حوادث رانندگی ناشی از عبور خوردها از دوربرگردان غیر استاندارد موجود کاسته شده و باعث به حداقل رسیدن تصادفات خواهد شد.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مطالعات دوربرگردان های همسطح کمربندی ماکو از دیگر طرح های مورد بررسی در این جلسه بود.

طالعی افزود: در این جلسه مقرر شد دوربرگردان های همسطح ما بین جاده لجستیک و تقاطع کشمش تپه با هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ای استان به صورت فاز بندی و با تامین اعتباررات لازم اجرایی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16123

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد