شما اینجا هستید

    اجتماعی » اکثر محورهای آذربایجان غربی برفی است

رئیس پلیس‌راه آذربایجان غربی از بارش برف و لغزنده بودن اکثر محورهای استان خبر داد و گفت: در چنین شرایطی می‌طلبد رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رضا پناهی مقدم رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «درناسسی» از بارش برف و لغزنده بودن اکثر محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: در چنین شرایطی می‌طلبد رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی گفت: بارش برف که از دقایق ابتدایی امروز در اکثر محورهای استان آغاز شد همچنان به‌صورت پراکنده در بیشتر آن‌ها ادامه دارد.

پناهی مقدم ادامه داد: هم اکنون در محورهای ماکو – بازرگان، چالدران، سد ارس، حجم زیان، چایپاره – خوی، شاهد بارش پراکنده برف هستیم و تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی بررسی نقص فنی احتمالی خودرو و رفع آن پیش از آغاز سفر، شرط لازم برای آرامش خاطر و لذت‌بردن از زیبایی‌های جاده و طبیعت است. خاطرنشان کرد: همچنین محورهای گردنه قوشچی، قره‌تپه و حسنلو نیز دچار مه‌گرفتگی هستند.

وی با اشاره به حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌های استان، افزود: همکاران ما با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز برخورد خواهند کرد.

پناهی مقدم در پایان با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: در صورت لزوم به انجام مسافرت همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ و علایم هشداردهنده الزامی و حتماً از سالم‌بودن برف پاکن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنید.

خاطرنشان‌می‌شودتصور بعضی از رانندگان این است که تصادفات و حوادث رانندگی فقط برای دیگران است به رانندگی خود اطمینان دارند، اما آمارها نشان می‌دهد، این گونه رانندگان نیز دچار حادثه شده‌اند، چرا که شاید بی‌احتیاطی، خواب‌آلودگی، اشتباه تخلفات دیگر رانندگان را در نظر نگرفته‌اند آنان نیز قربانی بی‌دقتی و تخلفات این قبیل رانندگان شده‌اند. پس درهرصورت باید بااحتیاط و دقت رانندگی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15346

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد