شما اینجا هستید

    آرشیو » اهتمام جدی دولت سیزدهم برای احیای دریاچه ارومیه

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با تشکیل کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و بررسی اقدامات انجام شده و اتخاذ تصمیمات مناسب با تمام توان پیگیر احیای این دریاچه است.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv، محمدمخبر معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه به آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفریک‌روزه خود به آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پیگیری نتایج تصمیمات سفر رئیس‌جمهور به استان و سرعت‌بخشیدن به اجرای آنها و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی از جمله اهداف این سفر است.

وی با اشاره به احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد:معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با تشکیل کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و بررسی اقدامات انجام شده و اتخاذ تصمیمات مناسب با تمام توان پیگیر احیای این دریاچه است.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این سفر، شرکت در جلسات با نخبگان و فعالان اقتصادی و مجمع نمایندگان آذربایجان غربی است که ضمن بررسی دقیق مشکلات و مسائل استان، در خصوص رفع موانع توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.

در سفر یک‌روزه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به آذربایجان غربی که با همراهی وزیر نیرو انجام می‌شود، تصفیه‌خانه و کریدور پساب بهداشتی و همچنین چند مرکز بهداشت جدید در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین افتتاح پروژه گازرسانی به ۵۰ روستا و ۲۹ واحد صنعتی، افتتاح ۸۰ کلاس درس جدید در مناطق محروم استان و انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۵۰ کلاس درس جدید و طرح‌های معدنی و صنعتی با همکاری و مشارکت استانداری آذربایجان غربی، دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها، بانک‌های عامل و نهادهای عمومی و انقلابی از جمله برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور است.

یاد آور می‌شود محمد مخبر معاون اول رییس جمهور روز سه‌شنبه وارد ارومیه شد و مورد استقبال مسوولان استانی از جمله محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13884

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد