شما اینجا هستید

    آرشیو » انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با ۴۲ کیلوگرم تریاک در مهاباد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان از انهدام باند قاچاق با کشف 42 کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در مهاباد، خبر داد‌.

به گزارش پایگاه خبری درناسسی، ابراهیم جلیل پناه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل مواد مخدر توسط اعضای یک باند به دست آوردند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در شهرستان مهاباد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان مهاباد، ۳سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و سمند نیز توقیف شد.

جلیل پناه با اشاره به کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام»

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14359

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد