شما اینجا هستید

    آرشیو » انقلابیون در تمامی عرصه باید به وظیه خود عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: خرمشهرها در پیش است نه فقط جنگ نظامی و لازم است انقلابیون به وظیفه خود عمل کنند و به خداوند توکل کرده اگر طالب دنیا باشیم خداوند کمک‌حال ما نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در جریان فتح خرمشهر نیروهای ما به مدت سی پنج‌روز باتوجه‌به کمبود نیرو و تجهیزات توانستن مقاومت کنند و متأسفانه خرمشهر ۱۹ ماه در دست دشمن بود که با مجاهدت نیروهای ایثارگر در سوم خرداد راس ساعت دو ظهر خرمشهر به دست نیروهای خودمان آزاد شد.

وی افزود: امام (ره) بزرگوار فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاده کرده است» این نشان اگر این موضوع است که اگر همه توان را به میدان بیاوریم و به خداوند توکل کنیم خداوند کمک‌حال ما خواهد بود.

قریشی عنوان کرد: با توکل به خداوند و به‌کارگیری این منطق امکان آزادسازی تمام دنیای تحت سلطه استکبار جهانی وجود دارد و خرمشهر یک مسئله استثنای نبود و می‌شود امثال آن تکرار شود.

قریشی با اشاره به بیانات رهبری عنوان کرد: خرمشهرها وجود دارد و در همه جبهه‌های غیرنظامی مباحثی نظیر خرمشهر وجود دارد و لازم از است از این منطق آزادسازی خرمشهر استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: به‌غیراز یاری خدای تبارک‌وتعالی کسی دیگر نمی‌تواند به ما کمک کند در جنگ بدر خداوند کمک‌حال مسلمانان بوده که در برابر دشمنان به تعداد هزار نفر مقابله کردند.

قریشی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند منطق جنگ خرمشهر ساری و جاری است و لازم است از منطق خرمشهر و توکل به خداوند در تمام مراحل و اقدامات مدیریت کشور استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهرها در پیش است نه فقط جنگ نظامی و لازم است انقلابیون به وظیفه خود عمل کنند و به خداوند توکل کرده اگر طالب دنیا باشیم خداوند کمک‌حال ما نخواهد شد و اگر وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهیم نصرت الهی هم به‌طرف ما جذب خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13518

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد