شما اینجا هستید

    آرشیو » انس مردم با ائمه اطهار (ع) راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی گفت: راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، تعمیق بخشی به الفت و انس مردم و نسل جدید با ائمه اطهار (ع) است.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‍‌tv، اظهار کرد: فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های رضوی مرهون تلاش تمام اعضا، دبیران و مسئولین کانون‌های خدمت رضوی بوده و امیدوارم توفیق خدمتگزاری در آستان قدس رضوی را داشته باشیم.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی هفت سال است که بنا شده، کاروان زیر سایه خورشید ۱۵ سال است که در استان‌های کشور به اجرای برنامه می‌پردازد و پرچم مقدس و متبرک امام رضا (ع) و خادمین حضرت مهمان آذربایجان غربی و سایر استان‌ها می‌شوند.

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی بیان کرد: گرامیداشت دهه کرامت مأموریت اصلی کانون‌های خدمت رضوی در طول سال محسوب شده و ساری جاری‌شدن محبت امام رضا (ع) در سراسر کشور فلسفه وجودی این کانون‌ها است.

وی عنوان کرد: تعمیق بخشی و انس قلوب با امام هشتم از اصلی‌ترین وظایف دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی محسوب شده و با تخصص‌ها و مناسبت‌های مختلف این امر صورت می‌گیرد و خادم‌یاران، با تخصص و فعالیت‌های مختلف به یاری زائران این حضرت می‌شتابند و چون این خدمت از محبت امام رضا (ع) سرچشمه می‌گیرد موجب ایجاد حب بیشتر با امام رئوف می‌شود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی تصریح کرد: با بهانه‌های مختلف از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، اطعام و پخش ارزاق، فعالیت‌ها در قالب کانون مختلف تلاش می‌شود نام و محبت امام هشتم در جامعه ساری و جاری شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه دریای پرتلاطم فتنه‌ها، تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی و شناختی که توسط دشمن هدایت می‌شود گفت: راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، تعمیق بخشی به الفت و انس مردم و نسل جدید با ائمه اطهار (ع) است.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد عنوان کرد: دشمن امروزه متوجه شده که با گرفتن اعتقاد، شناخت و حب جوانان دیگر نیازی به حمله نظامی ندارد و تلاش می‌کند با تضعیف و قطع ارتباط مردم باخدا و معصومین به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به ساخت فیلم معاند لانه عنکبوت که مشهد مقدس را هدف قرار داده است افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از محبت و الطاف امام رضا (ع) که مانند شبکه‌ای دل‌های مردم را با او گره‌زده هراس دارند و از هر کجا که دشمن احساس خطر کند، همان‌ها نقطه قوت ما است.
مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی اضافه کرد: تقویت شبکه خادم‌یاری و خدمت‌رسانی با نام و یاد امام رضا (ع) موجب شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی ادامه داد: باید در دهه کرامت برنامه‌های شایسته و درخور و با محوریت جهاد تبیین اجرا شود.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد گفت: برنامه‌های این ایام به دو بخش دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی و برنامه زیر سایه خورشید انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرستان‌ها برای استفاده حداکثری از کاروان زیر سایه خورشید برنامه شاخص در قالب استقبال از خادمین بارگاه رضوی، ویژه‌برنامه جشن دهه کرامت برنامه‌ریزی و اجرایی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13477

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد