شما اینجا هستید

    اقتصادی » انجام تدابیر ویژه برای تنظیم بازار عید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر برنامه‌ریزی لازم جهت جلوگیری از بروز مشکل در بازار نوروز گفت: به همین منظور ۴۲۵ تن میوه شب عید خریداری شده که پس از قیمت‌گذاری، زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» با اشاره‌به‌نزدیک شدن ایام نوروز و عید باستانی اظهار کرد: برای تأمین نیازهای نوروز و رمضان، ۴۲۵ تن میوه شب عید آماده عرضه با قیمتی پایین‌تر به بازار هستیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی لازم جهت جلوگیری از بروز مشکل در بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: به همین منظور ۴۲۵ تن میوه شب عید خریداری شده که پس از قیمت‌گذاری، زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد: ۲۷۵ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت و همچنین، برای جلوگیری از فروش کالاهای نامرغوب در ایام تعطیلات، نمایشگاه‌هایی تحت نظارت دقیق برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک‌شدن به پایان سال و آغاز ماه مبارک رمضان، تمرکز بر تأمین و توزیع دقیق کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج و مرغ است.

کرمی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت نظارت مستمر بر بازار و شبکه توزیع را بر عهده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: مسائل احتمالی در فروشگاه‌ها نظیر قطعی سامانه یا ناهماهنگی در توزیع، از اولویت‌هایی است که باید پیگیری و اطلاع‌رسانی شود.

وی به اجرای مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی اشاره کرد و از توزیع مداوم کالاهای اساسی و ارائه گزارش‌های روزانه به فرمانداری‌ها خبر داد و بر اهمیت پیگیری و اطلاع‌رسانی در مورد مسائل احتمالی در فروشگاه‌ها، مانند قطعی سامانه یا مشکلات توزیع، تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود بررسی وضعیت موجودی کالاهای اساسی چون برنج و شکر در بازار و اتخاذ تدابیر لازم برای خرید آسان مردم برای سال نو و ماه مبارک رمضان و همچنین تعیین قیمت سیب و پرتقال از دیگر مسائل موردبحث این جلسه بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15631

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد