شما اینجا هستید

    تیتریک » انتخابات گامی بزرگ برای تحکیم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتخابات گامی بزرگ برای تحکیم انقلاب است گفت: این حضور پرشور نه تنها بیانگر عشق و احترام عمیق ملت به شهدای خدمت بود، بلکه نشان‌دهنده حمایت و پشتوانه مردمی برای رئیس جمهور نیز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی»در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه این هفته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، به موضوعات مختلفی پرداختند. ایشان با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی شد، تأکید کردند که مردم ایران یکی از خدمتگزاران صادق و ارزشمند خود را از دست داده‌اند.

امام‌جمعه ارومیه همچنین به اهمیت حضور مردم در انتخابات و تأثیر آن بر دفاع از ارزش‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: این حضور، تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است.

وی  ادامه داد: ایشان به نقش جوانان در آینده کشور و لزوم توجه به مسئله جمعیت و ازدواج اشاره کرد و بر اهمیت کنترل زبان و استفاده از کلام نیک و مهربانانه برای ایجاد صلح و دوستی در جامعه تأکید نمود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در طول خدمت آیت‌الله رئیسی هیچ کدام از ناملایمات و بی‌انصافی‌های برخی بدخواهان هرگز نتوانست او را از تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش برای بهبود و پیشرفت امور بازدارد.

وی در ادمه عنوان کرد: حضرت آقا در فرمایشات دیگر خود فرمودند، دلم به حال آیت‌الله رئیسی می‌سوزد چرا که در زمان حیات او کسی، از خدمت مجاهدانه رئیس جمهور سخن نگفت درحالی‌که هرکسی که به کشورش خدمت می‌کند باید از اون قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای خدمت، بار دیگر حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند و با این کار قدردانی خود را از خدمات رئیس جمهور نشان دادند.

قریشی عنوان کرد: این حضور پرشور نه تنها بیانگر عشق و احترام عمیق ملت به شهدای خدمت بود، بلکه نشان‌دهنده حمایت و پشتوانه مردمی برای رئیس جمهور نیز بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و یادآوری توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد: دشمنان نظام، اسلام و قرآن دلسوز ما نیستند، و باید بدانیم که هر رای و هر قدمی که ما برای دفاع از انقلاب برمی‌داریم، مثل یک تیری بر قلب دشمنان است، بنابراین با شرکت گسترده در انتخابات، دین خود را به نظام ادا کرده و پایبندی خود را به ارزش‌ها و ایده‌های انقلابی اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16164

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد