شما اینجا هستید

    آرشیو » انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است، گفت: برگزاری ۳۷ دوره انتخابات در عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی یکی از ثمرات شیرین و خوشایند انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام جواد  مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار  اروم‌tv، ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات در ماه مبارک رمضان و با تبریک ۱۲ فروردین‌ماه سالروز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی بوده و آغاز دوره‌ای جدید از حاکمیت نه تنها در کشور بلکه در دنیا است.

وی افزود: روز ۱۲ فروردین‌ماه با استقرار جمهوری اسلامی در نظام دینی ما به عنوان یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی مطرح است که بعد از نزدیک به ۴۴ سال، شاهد دستاوردهای بزرگی برای کشور هستیم.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علی‌رغم تمامی فشارها و تحریم نظام جمهوری اسلامی سرپا ایستاده است، گفت: در حال حاضر کشور در همه عرصه‌ها توانسته به برکت جمهوری اسلامی ایران گام‌های بزرگ و ارزشمند بردارد و این روند با تمام توان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که در طول این ۴۳ سال برخی مشکلات نیز دامن‌گیر کشور بوده و نارضایتی‌هایی را از سوی مردم به دنبال دارد بنابراین باید مسئولان این مشکلات را ریشه‌یابی کرده و و با تدابیر صحیح، عزم جدی و با عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری درصدد رفع آن تلاش کنند.

شبستری با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: برگزاری ۳۷ دوره انتخابات در عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی یکی از ثمرات شیرین و خوشایند انقلاب اسلامی است که بیانگر اعتماد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به مردم برای تعیین سرنوشت کشور بود.

وی تصریح کرد: تجربه عملی چهار دهه گذشته نیز نشان می‌دهد  که حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف، ضمن تقویت ارکان نظام، موجب رفع مشکلات و بحران‌های حادث شده بوده است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و همچنین پای صندوق‌های رای، بیانگر این است که نظام را دوست دارند و از آنان تا پای جان دفاع می‌کنند بنابراین باید مسئولان کشور درد مردم و مطالبات آنها را بشنوند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12628

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد