شما اینجا هستید

    اجتماعی » امدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک در آواجیق، آذربایجان غربی

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی ازامدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک در آواجیق، آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در پی برف و کولاکِ محور آواجیق - چالدران از شامگاه جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲، نجاتگران هلال‌احمر آواجیق به ۱۳۰ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی ازامدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک در آواجیق، آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: در پی برف و کولاکِ محور آواجیق – چالدران از شامگاه جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲، نجاتگران هلال‌احمر آواجیق به ۱۳۰ نفر امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: از شامگاه جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲، در پی گزارش برف و کولاک در محور آواجیق به چالدران، نجاتگران هلال‌احمر آواجیق بلافاصله به محل اعزام شدند و اقدام به امدادرسانی کردند.

مدیر عامل حمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی بیان کرد: در محور مواصلاتی آواجیق – چالدران؛ ۴۱ دستگاه خودروی سواری توسط امدادگران رهاسازی شده است.

محبوبی خاطرنشان کرد: با هدایت خودروهای منحرف شده از جاده، به ۱۳۰ نفر از سرنشینان در راه مانده متأثر از این برف و کولاک امدادرسانی  و همچنین نجاتگران پایگاه امداد و نجات قره‌چه بلاغ چالدران به ۱۲ نفر متأثر از برف و کولاک محور چالدران – خوی نیز امدادرسانی کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15246

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد