شما اینجا هستید

    تیتریک » اقدام ایران؛ نمایش قدرت در برابر استکبار است

امام جمعه اهل سنت ارومیه کفت: دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» ماموستا مامد کلشی‌نژاد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه اهل‌سنت ارومیه این هفته اظهار کرد: دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه در خطبه‌های نمازجمعه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به حمله مقتدرانه و غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقررهای نظامی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی اظهار داشت: به دنبال حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه این رژیم باید تنبیه شود، بنابراین با همکاری تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این دفاع انجام شد.
وی تصریح کرد: در این راستا اقدام جمهوری اسلامی در حمله به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی سبب شوروشعف و غرور ملی برای ایران اسلامی شد و این حرکت منسجم و مقتدرانه به یکی از رژیم‌هایی که از سالیان گذشته ملت مظلوم فلسطین را استثمار کرده و در جهان مرتکب جنایات مختلف شده است و خود را قدرت برتر منطقه می‌داند، سبب غرور امت اسلامی شده و توانست یک‌بار دیگر ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و هیمنه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را فرو بریزد.
وی گفت: بی‌تردید جای بسی افتخار بود که امروز نیروهای مسلح کشورمان به جایی رسیده‌اند که در برابر تمامی زورگویان دنیا قدعلم کرده و به آنها نشان دادند که خون ملت مسلمان در هر جایی که باشد از ناحیه سربازانی که وفادار به اسلام و انقلاب بوده است دفاع خواهد شد و از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر کجا که لازم باشد پیروی می‌کنند و اجازه نخواهند داد که خون آنها بر زمین بماند.
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: طبق تصمیم قاطع مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در سخنرانی نماز عید فطر پاسخ ایران به رژیم ضخاک اسرائیل مستقیم بوده و طی چند روز گذشته ما منتظر این خبر بودیم.
کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مطابق حقوق بین‌الملل بود خاطرنشان کرد: وعده صادق ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی بوده و در یک هفته گذشته قبل از حمله صهیونیست‌ها در وحشت کامل به سر می‌بردند و عده‌ای از آنان به پناهگاه‌ها پناه می‌بردند و این جنگ روانی وحشتناک‌تر از جنگ نظامی بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15984

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد