شما اینجا هستید

    آرشیو » افزایش ۹۳ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی از افزایش 93 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

یه گزارش اروم tv، فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی سرهنگ رضا پناهی مقدم  در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv در خصوص افزایش تصادفات طی یک ماه گذشته در استان آذربایجان غربی اظهارداشت: در تیرماه امسال تاکنون تعداد ۵۴ نفر از هم‌وطنان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جان را بر اثر تصادفات جاده‌ای ازدست‌داده‌اند.

وی با اشاره به افزایش ۹۳ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی عنوان کرد: تعداد ۱۰ نفر از افراد فوت شده در جاده سلماس به ارومیه و گردنه قوشچی بوده است.

پناهی مقدم در خصوص علل تصادفات عنوان کرد: عمده علل تصادفات رخ‌داده در گردنه قوشچی تجاوز به سمت چپ رانندگان است که در این راستا مکاتباتی با راهداری انجام و مصوباتی در شورای راهبری تصویب رسید .

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با حضور رئیس دادگستری آذربایجان غربی و دادستان انقلاب اسلامی در محل حوادث ترافیکی و کارگروهی کشور  برای بررسی علل تصادفات در این محور حضور یافتند .

پناهی مقدم اضافه کرد: طی بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این موضوع گرفته شد علاوه بر تعریض گردنه قوشچی نسبت به جداسازی با نیوجرسی و نصب دوربین کنترل سرعت ثابت جهت مدیریت و کنترل و اعمال قانون مدیریتی سرعتی انجام پذیرد.

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی عنوان کرد: با توجه فصل تابستان و افزایش میزان تردد در راه‌های مواصلاتی تصادفات نیز افزایش‌یافته و در این میان توصیه می‌شود رانندگان احتیاط کافی و وافی را داشته چرا که خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان باعث افزایش تصادفات است.

وی گفت: سبقت‌های غیرمجاز و سرعت غیرمجاز یکی عمده علل شدت تصادفات است و باتوجه‌به اینکه در استان آذربایجان غربی میزان جداسازی در جاده‌ها کم است باید رانندگان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14175

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد