شما اینجا هستید

    آرشیو » افزایش ۲۸درصدی ورودمسافران به آذربایجان‌غربی غربی

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افزایش ۲۸درصدی سفرها به استان خبرداد و گفت: طی چهار ماه اخیر تعداد۶۵هزار سفر به استان آذربایجان‌غربی انجام شده است.

به گزارش اروم tv، پیمان آرامون در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv، با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی اظهار داشت:طی چهار ماه اخیر تعداد۶۵هزار سفر به استان آذربایجان‌غربی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان ترددات جاده‌ای طی ماه‌های اخیر شاهد رشد تصادفات جاده‌ای نیز هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص وضعیت جاده سلماس و گردنه قوشچی اظهارداشت : محور گردنه قوشچی جز شریان‌های اصلی نیست اما تردد زیادی از این محور انجام می‌پذیرد که طی روزهای اخیر شاهد تصادفات منجر به فوت در این محور بودیم که با توجه به اتفاقات رخ داده اخیر اقدامات لازم جهت نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی مسیر در حال انجام است.

آرامون ادامه داد: محور گردنه قوشچی به سمت سلماس در حدود ۲۷ کیلومتر است و پیرو دستور رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی تعهدی انجام‌گرفته شد که طی یک تا ۲ ماه آینده اقدامات لازم نسبت به ایمن‌سازی محور انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه عمده تصادفات به علت خواب‌آلودگی رانندگان و خستگی رخ می‌دهد گفت: شیار لرزاننده و گل‌میخ و نصب تابلوها در این محور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد: با توجه به نبود روشنایی اقدامات لازم جهت تامین روشنایی این محور توسط پیمانکار صورت می‌پذیرد.

آرامون ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین مباحث در این محور افزایش لاین رفت‌وبرگشت در این محور است که طبق امضای دادستان انقلاب اسلامی در صورت تأمین اعتبار و اقدامات لازم در خصوص ایمن‌سازی و تأمین نیوجرسی انجام خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در یک کیلومتر از این محور طبق دستور رئیس دادگستری آذربایجان غربی انجام شده است گفت: طی یک ماه آینده نیز نصب نیوجرسی در یک ونیم کیلومتر دیگر این محور انجام می‌شود و مابقی آن منوط به تأمین و تخصیص اعتبار است .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم جهت تأمین اعتبار انجام پذیرفته و تمهیداتی کوتاه‌مدتی برای کاهش سرعت در این محور اندیشه شده است که در کاهش تصادفات تأثیر خواهد داشت.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14180

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد