شما اینجا هستید

    آرشیو » استقرار ۱۵۶۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در راستای جمع‌آوری زکات فطریه مردم روزه‌دار استان، یک هزار و ۵۶۸ پایگاه در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شود.

رضا مهرافروز در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری زکات فطریه مردم روزه‌دار استان، یک هزار و ۵۶۸ پایگاه در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شود.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل مراکز ایجاد شده در جوار میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر و همچنین مراکز نیکوکاری در سطح استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی تصریح کرد: از این تعداد، ۳۸۰ محل جمع‌آوری زکات فطریه به مراکز نیکوکاری اختصاص دارد که زکات پرداختی مردم روزه‌دار را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی اظهار کرد: همچنین امسال بیش از یک هزار و۶۰۰ کارتن پلاست و همچنین افزون بر ۶۰ هزار پاکت برای دریافت زکات فطریه در بین پایگاه‌های مختلف توزیع شده است.

مهرافروز گفت: صبح فردا، شنبه همزمان با برپایی نماز عید سعید فطر پنج پایگاه در محل برگزاری نماز در شهر ارومیه مستقر می‌شوند تا مردم به سهولت بتوانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13238

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد