شما اینجا هستید

    آرشیو » اجلاسیه عمومی مجمع عالی بسیج در ارومیه برگزار شد

اجلاسیه مجمع عالی بسیج ارومیه با حضور سرهنگ عیوضلو  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، عماری فرماندار ارومیه، احمد علی‌جانپور رئیس دانشگاه ارومیه و مدیران عالی دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش اروم‌tv؛ سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه بسیج ارومیه در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز اهمیت فراوانی دارند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری:« در بسیج هم‌افزایی لازم است، یعنی باید قشرهای مختلف مردم در بسیج حضور داشته باشند و با همدیگر هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: در سطح شهرستان ارومیه هفت کارگروه‌ موضوعی در ذیل بسیج تعریف شده است و کارگروه‌ها مجموعه‌ای از اندیشه‌ورزان علمی، اساتید دانشگاه‌های موضوعی، ادارات موضوعی و فرهیخته تشکیل شده و هماهنگی علم و عمل در آن دیده می‌شود و هر هرکارگروه سه میز حکمرانی دارد.

سرهنگ عیوضلو بیان کرد: هدف کارگروه و مجمع‌ها احصا و شناسایی نیازهای شهرستان و با همفکری، هماهنگی و مطالبه از مسئولان مشکلات را برطرف کنند و جلسلا تخصصی متعددی در این زمینه برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: بالاترین مقام اجرایی شهرستان ارومیه فرماندار بوده و هدف از برگزاری این اجلاس احصای مشکلات نخبگان و اجرایی شدن مطالبات توسط عماری فرماندار ارومیه  است.

علیجان‌پور، رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این مجمع اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا، مسئولیت و وظیفه خود را در کارگروه‌های مختلف مرتبط بر اساس پروتکل‌های تعریف شده اجرایی کردیم.

وی افزود: فشار، مسائل اقتصادی و تحریم‌ها فشارهایی را بر مردم وارد کرده است بنابراین در کارگروه‌های مختلف تلاش برای کاهش این فشارها همفکری شده و از کارگروه اقتصادی، حکمرانی آب و گیاهان دارویی استان می‌توان بهره‌مند شد.

علیجان‌پور بیان کرد: بعضی محدودیت‌ها برای مدیران در راستای اجرایی کردن اهداف مجمع عمومی  بسیج وجود دارد لذا لازم است این مسائل مطرح شود تا حرکت سمت و سویی فراتر از پیشرفت فعلی تداوم یابد.

وی ادامه داد: مباحث دانش‌بنیان ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد و اگر از این فرصت استفاده نشود و فعال نباشیم تبدیل به جزیره‌ای خواهیم شد که کشورهای اطراف ما از بهترین پیشرفت‌ها برخوردار خواهند شد ولی ما دچار عقب‌ماندگی و انزوا می‌شویم.

رئیس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: دانشگاه ارومیه هزار و ۶۰۰ نفر هیئت علمی وجود دارد که به گفته رهبر باید مسائل و مشکلات با کمک آن‌ها بصورت فنی برطرف شود.

فرماندار شهرستان ارومیه در این جلسه با اشاره به نقش برجسته بسیج در ابعاد مختلف گفت، رد پای بسیج را می‌توان در شکلگیری، استمرار و شکوفایی انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده کرد.

عماری بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را لازمه اجرای امور دانست و تصریح کرد: باید با پرهیز از بخشیی نگری و افزایش بهره‌وری زمینه رشد استان و شهرستان ارومیه را فراهم کنیم و برای حصول این نتیجه تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارومیه برای تحقق اهداف مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه آماده به کار است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11555

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد