شما اینجا هستید

    اقتصادی » اجرای ۲۴ پروژه ساختمان دولتی در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۲۴ ساختمان اداری - دولتی در شهرستان‌های این استان با ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در دست‌ساخت است.

علی حیدرزاده رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» اظهارکرد: در حال حاضر ۲۴ ساختمان اداری – دولتی در شهرستان‌های این استان با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در دست‌ساخت است.

وی افزود: این ساختمان‌های اداری در شهرهای سلماس، ارومیه، نقده، میاندوآب، ماکو، باروق، چهار برج، خوی، پلدشت، شاهین‌دژ و سرو در دست اجرا هستند.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با تشریح پروژه‌های در دست‌ساخت، ادامه داد: مجتمع‌های اداری و فرهنگی و هنری، ساختمان اداری دامپزشکی، مأمورسرا، بخشداری، ندامتگاه، کتابخانه، اورژانس اجتماعی، سالن تشریح و پایگاه‌های امداد و نجات با زیربنای احداثی ۳۰ هزار مترمربع و با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست‌ساخت است.

حیدرزاده گفت: همچنین پیگیری امورات مربوط به دو پروژه ملی بیمارستانی شامل احداث بیمارستان‌های سلماس و میاندوآب با ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بر عهده راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

این مقام مسئول افزود: عملیات اجرایی سه پروژه ساختمانی طی سال جاری به اتمام رسیده و حدود ۸ پروژه نیز به‌زودی تحویل بهره‌بردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اتمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب تسهیل دسترسی مردم به خدمات اداری و دولتی می‌شود.

خاطرنشان‌می‌شود آذربایجان‌غربی از نظر میزان تخصیص صورت گرفته بین استان‌های مختلف کشور، رتبه پنجم را در این دوره تخصیصی به خود اختصاص داده است.برای اتمام همه پروژه‌های نیمه تمام در کشور حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز است که می‌توان برای اجرای آنها از ظرفیت‌های اعتباری استانی، ملی، خیران، نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15312

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد