شما اینجا هستید

    آرشیو » اتحاد ملت ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور است

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت:ایران اسلامی دارای ملتی متحد است و این یکپارچگی برای حفظ تمامیت ارضی کشور با تمام قوت ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش درنا سسی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار درناسسی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین دوران ایران اسلامی در زمینه وحدت است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه جنگ تحمیلی جلوه‌ای از وحدت بین اقوام و مذاهب بود در این راستا باید اهتمام ویژه در این زمینه به وجود آید تا خاطرات دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در اذهان جامعه زنده بماند.

امام‌جمعه اهل‌تسنن ارومیه تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی تمام اقوام و مذاهب و از اقشار مختلف ایرانی با هم متحد شدند تا در کنار یکدیگر نگذارند یک وجب از خاک کشور به دست اجنبی و دشمنان اسلام بیفتد.

وی با اشاره به استقامت، شجاعت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس عنوان کرد: با این توصیف ایران اسلامی دارای ملتی متحد و یکپارچه است و این اتحاد و یکپارچگی برای حفظ تمامیت ارضی کشور با تمام قوت ادامه‌دار خواهد بود.

کلشی نژاد ادامه داد: در حال حاضر بایستی برای تقویت اتحاد و همبستگی بین مردمان و ملت ایران اسلامی تلاش ویژه کرد تا این متحد بودن برای همیشه در کشور جاری و ساری شود.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس توانست اتحاد بین ملت ایران را زنده کند در این راستا تمام قدرت‌های جهانی و استکبار جهانی که یک دشمن وحشی بود از رژیم بعثی حمایت می‌کردند و ملت ایران با دستان خالی در مقابل آنان ایستادگی کردند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تأکید کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی در جهت پیشبرد آرمان‌های انقلاب و اهداف نظام اسلامی تلاش می‌کنند و دوران دفاع مقدس حقیقتاً دوران عزت و افتخار ملت ایران و رزمندگان اسلام است و باید همیشه قدردان رزمندگان اسلام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورمان توانسته در بین جوامع بین‌المللی اقتدار و قدرت خود را حفظ کند و پیشرفت‌های زیادی را در زمینه علمی کسب کرده و به جایگاه مناسبی برسد.

کلشی نژاد یادآور شد: پیشرفت‌های علمی در زمینه پزشکی، نانو، تکنولوژی، خودکفا شدن در برخی مسائل و تجهیزات نظامی و امنیت کشور نیز از دست آورده‌های دفاع مقدس است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14638

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد