شما اینجا هستید

    اجتماعی » آموزش نیاز ضروری همه مجموعه‌ها است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید آموزش‌ها به معنی واقعی اتفاق بیافتد گفت: نباید فقط به پرکردن زمان‌های آموزش اکتفا کرد و باید آموزش‌ها کاربردی و علمی اتفاق بیافتد تا همکاران این آموزش‌ها را در عملکرد روزمره خود به کار ببندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی»ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون آموزش دادگستری استان با تبریک عملیات غرورآفرین رزمندگان سپاه اسلام در موشک باران مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات یک ضرب و شصتی بود به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی که هیچ حد و مرزی در جنایت برای خودش قائل نیست تا اینکه جایگاه خود را بداند و بفهمد که ایران اسلامی با اقتدار در مقابل متجاوزان می ایستد و در خصوص استقلال و تمامیت ارضی خود که خط قرمز ملت ایران است با هیچ رژیمی یا حکومتی مماشات نمی کند و با قدرت پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به آن می‌دهد.

عتباتی به موضوع جلسه اشاره و گفت: آموزش یکی از مهمترین مسائلی هست که نیاز اساسی کادر قضایی و کادر اداری هست و باید تلاش گردد برای به روزرسانی دانش علمی و مهارتهای همکاران به تناسب پیشرفت و رشد موضوعات و مسائل متنوع و مختلف که رسیدگی به آنها نیازمند تخصص و مهارت کافی است آموزش‌های تخصصی هم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید آموزشها به معنی واقعی اتفاق بیافتد گفت: نباید فقط به پرکردن زمانهای آموزش اکتفا کرد و باید آموزشها کاربردی و علمی اتفاق بیافتد تا همکاران این آموزشها را در عملکرد روزمره خود به کار ببندند.

وی به بهره‌مندی از اساتید صاحب نظر و بنام در ارائه آموزش‌ها هم تاکید و گفت: باید از ظرفیت اساتید صاحب نظر در یکسان سازی رسیدگیها و رویه سازی برای موارد و موضوعات اختلافی نهایت بهره را برد.

مقام ارشد قضایی استان علاوه بر آموزشهای تخصصی قضایی به آموزشهای عمومی همکاران هم تاکید و گفت: به تناسب وضعیت جامعه نیاز است آموزشهای عمومی هم مدنظر قرار گیرد از جمله مواردی مثل سواد رسانه ای، مهارتهای زندگی، مباحث تربیتی و دیگر موارد از نیازهای عمومی آموزش هستند و می بایست در برنامه های آموزش قرار گیرد.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند و جلسه با تصویب برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی قضایی و ۴۰ دوره آموزشی اداری در سال ۱۴۰۳ به کار خود خاتمه داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15969

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد