شما اینجا هستید

    آرشیو » آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان از آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی و آماده‌باش بیش از یک هزار و ۷۰۰ اکیپ جهت ارائه خدمات در ایام نوروز به گردشگران آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، سردار “رحیم جهان‌بخش” در رزمایش ترافیکی انتظامی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر ما به استقبال عید آیینی، فرهنگی ملی خواهیم رفت و آن چیزی که برای کشور ما جز افتخارات بین المللی است قدرت توسعه یافته ایدولوژیکی بر مبنای عقیده ناب اسلامی و تمدنی کهن به بلندای چندین هزار سال در حوزه فرهنگ مدنیت و تمدن بشری است.

 

وی افزود: این نوع دوبال، بال اوج ایران سلامی و قوی است، بال هویت دینی ما را در اوج پرواز در مسیر تعالی شهروندان قرار می‌دهد، ما اعیاد مذهبی را پشت سر گذاشته و اعیاد مبارک ملی را در پیشرو داریم که طبق سنت دیرینه و رسم همیشگی ایران، شهروندان بافرهنگ و فرهیخته در این ایام دل به طبیعت داده و در مسیر سفر گام برداشته‌اند .

 

سردار “جهان‌بخش”گفت: استان آذربایجان غربی جز استان‌های مسافرپذیر است و ما از طبیعت بکر و زیبا و مراکز بی‌نهایت فرهنگی تاریخی مذهبی برخوردار هستیم و مردمانی بافرهنگ شاد و اقوام و ادیان مختلف داریم که در این خطه از سرزمین ایران سکنی گزیده‌اند و این فرهنگ‌ها زیبایی خاصی به این خطه داده و جاذبه‌های برای مسافران به جا گذاشته است.

 

مقام عالی انتظامی استان عنوان کرد: طی امسال آن چیزی که بسیار حایز اهمیت است افزایش تردد در استان بود و مرزهای فعال شش‌گانه دروازه‌های مهمی به روی مسافران گشاده است که به سمت جغرافیای غرب تردد کنند و افزایش ترددها نویدبخش افزایش مسافرت‌های نوروزی در این استان است.

 

وی گفت: هر چه‌قدر تردد افزایش یابد، مأموریت پلیس ادارات راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و ادارات میراث‌فرهنگی و سایر ارگان‌های درگیر خواهند بود و ضریب انبساط شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.

 

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ما دل‌خوش به آن هستیم که مردم در امنیت آرامش و انبساط‌خاطر در سفر باشند و در طول سال ۳۰درصد ترددت افزایش‌یافته است و شورای تأمین ترافیک استان و کارگروه‌های گردشگری در این سفرها نقش سازی دارند.

 

سردار “جهان‌بخش” تصریح کرد: بیش از ۱۷۰۰ اکیپ مجهز در طول ایام نوروزی برای ایجاد بستر امن و آرامش در طرح نوروزی فعال هستند و ۱۵۰۰ واحد گشت برای این منظور تدارک‌دیده‌شده است و ۱۰۸ واحد اورژانس، ۴۲۰ اکیپ راهداری بالغ بر ۹۰۰ نفر در این طرح ایفای نقش خواهند کرد.

 

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: طی این ایام ۲ فروند بالگرد نظامی در اختیار طرح خواهد بود و سعی خواهد شد فضای امن و سرشار از آسایش و آرامش را برای مردم فراهم سازیم. چرا که شادی مردم موجب شادی پلیس است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12391

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد