شما اینجا هستید

    آرشیو » آغاز به کار مجدد کمپ ترک اعتیاد بانوان در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: کمپ ترک اعتیاد بانوان در قالب ماده ۱۶ زیر نظر سازمان بهزیستی استان و با حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فعالیت خود را آغاز کرد.

غلامحسین عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv؛ اظهارداشت: برای پاکسازی جامعه از اعتیاد  همکاری  همه دستگاه‌ها ضروری است.

وی افزود: برای به حداقل رساندن آثار مخرب مصرف و توزیع مواد مخدر در جامعه باید مسئولان دستگاه‌های مختلف با همه توان و تجهیزات وارد عمل شده و در این ارتباط همه امکانات در دسترس خود را به کار ببندند.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: لازم است با اجرای برنامه‌های مختلف بازپروری و پرورش روحی، این افراد بعد از مرخص شدن از این کمپ درمانی، توان اداره زندگی خود و برخورد با مشکلات را بدون همراه داشته باشند.

عماری گفت: این کمپ در قالب ماده ۱۶ زیر نظر سازمان بهزیستی استان و با حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فعالیت خود را آغاز کرده که با حمایت سایر دستگاه‌‌های دولتی، خصوصی و خیرین می‌تواند بسهم خود در واکسینه نمودن جامعه در مقابل خطرات ناشی از اعتیاد موثر واقع شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت پذیرش این مرکز ترک اعتیاد در هر دوره ۳۰ نفر است که معتادان متجاهر زن در دوره‌های ۲۸ روزه از خدمات بهبودی میان مدت، با استفاده از روش‌های غیر دارویی معالجه می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11717

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد