شما اینجا هستید

    اجتماعی » آذربایجان غربی میزبان رویداد ملی جامعه‌پرداز

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: رویداد ملی جامعه پرداز باهدف اجرای عملیات مشترک فعالان حوزه خانواده و جمعیت و هم‌افزایی بدنه فعال مردمی برای حل مسائل حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد ملی جامعه پرداز باهدف اجرای عملیات مشترک فعالان حوزه خانواده و جمعیت و هم‌افزایی بدنه فعال مردمی برای حل مسائل حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: شناسایی و پالایش ظرفیت‌های مردمی فعال در عرصه خانواده و ازدواج امری ضروری است تا در امتداد آن، بستر تعامل و هم‌افزایی آنها فراهم شود.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد ملی را شناسایی و سطح‌بندی دقیق و عمیق مجموعه کنشگر مردمی فعال در حوزه زن، خانواده، جمعیت و فرزندآوری و کاهش طلاق با رویکرد ایجاد جریان‌های حلقه‌های میانی برای حل مسائل در این عرصه ذکر کرد.

بیرامی ادامه داد: شبکه‌سازی مؤسسات و نهادهای مردمی فعال و توسعه تعاملات آنان، ترویج و معرفی خدمات و دستاوردهای اثربخش به‌منظور معرفی الگوهای مطلوب در میان عناصر مردمی از دیگر اهداف موردتوجه این رویداد است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با بیان اینکه تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مسئله توسط مجموعه‌های مردمی هدف دیگر این رویداد است، گفت: آموزش و توانمندسازی کنشگران در زمینه حل مسائل استان و جهت‌دهی فعالیت‌ها و اولویت‌بخشی خدمات مجموعه‌ها بر اساس نظام مسائل از دیگر موضوعات مدنظر این رخداد ملی است.

مدیرکل کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین در این رویداد، پالایش و صحت سنجی و امتیازدهی فعالان مردمی باتوجه‌به فعالیت و دارا بودن محصول و خدمات معین نیز به جدیت دنبال خواهد شد و تاکنون در مرحله شناسایی و رصد فعالان حوزه زن و خانواده اقدامات خوبی در استان توسط سمن مجری طرح صورت‌گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با همکاری یکی از سمن‌های جوانان استان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15276

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد