شما اینجا هستید

    آرشیو » آذربایجان غربی امسال میزبان ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی خواهد بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد امسال میزبان ۵۰۰ هزار نفر زائر در استان باشیم، به منظور ارائه خدمات بهینه به زوار باید از هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در این خصوص، احداث پارکینگ بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv، یاسر رهبردین در نخستین جلسه حوزه زیرساختی آیین پیاده‌روری اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و پرشور آیین پیاده‌روی اربعین سال جاری در استان در اولویت برنامه‌های نهادهای مختلف است.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد امسال میزبان ۵۰۰ هزار نفر زائر در استان باشیم، به منظور ارائه خدمات بهینه به زوار باید از هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در این خصوص، احداث پارکینگ بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: همچنین شرکت‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، مخابرات و سایر دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ارائه بهترین خدمات را فراهم کنند.

وی بیان کرد: ایجاد سرویس‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر از ظرفیت جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز استفاده خواهد شد.

رهبردین به راه‌اندازی نانوایی‌های سیار در مسیر پیاده‌روی اربعین تاکید کرد و گفت: در این خصوص، از نانوایی‌های سیار ارتش و شهرداری ارومیه هم استفاده می‌شود و باید از ظرفیت استان‌های همجوار نیز بهره برد.

وی اظهار کرد: تامین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مورد نیاز زوار نیز باید توسط نهادهای مسئول پیگیری شده و بیشترین تعداد ممکن در اختیار آیین پیاده‌روی اربعین قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13203

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد