شما اینجا هستید

    اجتماعی » آذربایجان غربی آماده تردد زائران اربعینی

جانشین ستاد اربعین آذربایجان غربی زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین در حال آماده سازی است و تا زمان آغاز پیاده روی اربعین به اتمام می رسند گفت: تمامی امکانات لازم برای راحتی زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

به گزارش اروم tv،  یحیی حسین خانی جانشین ستاد اربعین آذربایجان غربی اظهار داشت: با تجربه سال‌های قبل کمیته های ویژه ای برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در استان تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه  زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین در حال آماده سازی است و تا زمان آغاز پیاده روی اربعین به اتمام می رسند گفت: تمامی امکانات لازم برای راحتی زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

حسین خانی ادامه داد: سال گذشته ۷۰ هزار زائر اربعین از استان عبور کردند و امسال آمادگی اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در استان را داریم.

جانشسن ستاد اربعین آذربایجان غربی خاطرنشان کزد: استفاده از ظرفیت ریلی برای حضور زائران اربعین در استان پیش بینی شده است و برای تکریم زائران اربعین از کشورهای مختلف هم برنامه ریزی شده است .

وی گفت: موکب های مختلف برای ارائه خدمات به زائران در مسیر تمرچین و همچنین در مسیر حاج عمران و کشور عراق جانمایی و برنامه ریزی شده است

حسین خانی بیان کرد: سال گذشته وحدت بین پیروان اقوام و ادیان الهی در ارائه خدمات به زائران اربعین موج می زد ‌. امسال نیز همه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه  زائران اربعین به اطلاعیه های صادره توجه ویژه داشته باشند خاطرنشان کرد: مرز تمرچین بصورت ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14331

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد