شما اینجا هستید

    اجتماعی » پاداش ۱۵۹۳میلیاردی برای مشترکین کم‌مصرف آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ۱۵۹۳ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی به مشترکین گاز در آذربایجان‌غربی داده شده است.

علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» با اشاره به مصرف گاز و پاداش صرف‌جویی در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، شرکت گاز آذربایجان‌غربی بیش از ۱۵۹۳ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی را به مشترکین کم‌مصرف خود اعطا کرد.

وی ادامه داد: این طرح تشویقی با هدف کاهش ناترازی گاز و کنترل مصرف اجرا شده است. بیشترین میزان پاداش صرفه‌جویی در شهرستان ارومیه به مشترکین اعمال شد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: این طرح تشویقی امسال نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رعایت الگوی مصرف، مشترکین بیشتری از تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شوند.

شیخی اضافه کرد: طرح تشویقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی به منظور کاهش ناترازی گاز و کنترل مصرف اجرا می‌شود. در این طرح، مشترکین کم‌مصرف که الگوی مصرف مثبتی دارند، پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند. این پاداش به عنوان تشویق برای مشترکین به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآمدی در استفاده از گاز اعطا می‌شود.

وی یادآور شد: عمده خدمات شرکت گاز استان به صورت اینترنتی قابل ارائه بوده و علاوه بر آن نیز در وصول مطالبات شرکت نیز توانسته‌ایم جزو استان‌های برتر باشیم.

شیخی با شاره به خدمات شایسته و اقدامات موثر در گازرسانی عنوان کرد: شرکت گاز آذربایجان‌غربی یکی از علمی‌ترین شرکت‌های کشور است که این مساله ناشی از بهره‌مندی ما از پرسنلی علمی، دانشگاهی و خلاق است.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی شرکت گاز انجام شده است انتظار می‌رود در تمام  زمینه‌ها باید بتوانیم استان‌ها و شهرستان‌ها را توانمند کنیم

شیخی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۸۵ درصد خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز برخوردارند و تا پایان سال‌جاری این میزان به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16194

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد