شما اینجا هستید

    اجتماعی » کشف ۹ میلیاردریال کالای قاچاق آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 9 میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار محمد احمدی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی عبور کالای قاچاق توانستند طی چند عملیات دقیق و منسجم، مقادیر قابل‌توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان مستقر در نوار مرزی استان، توانستند،۱۹ دستگاه گوشی هوشمند، ۴۴۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار، ۲ هزار و ۳۴۹ عدد قرص دارویی، ۱۹ عدد لوازم دندانپزشکی، ۱ هزار و ۹۲۰ لیتر سوخت و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۹میلیارد و ۲۰۰میلیون ریالی کشفیات خاطرنشان کرد: در این عملیات ها ۷ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در خاتمه ضمن تأکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی با وجود نزولات جوی فراوان و شرایط سخت جغرافیایی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

قاچاق سلاح و کالاهای ممنوعه در آذربایجان غربی به رغم هم مرزی با سه کشور و با تلاش پاسگاه‌های مرزی در این مناطق نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است.

آذربایجان غربی دارای حدود یک‌هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور همسایه ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان است که مسوولان توانسته اند زمینه تبادلات مرزی خوبی برای بهبود معیشت مرزنشینان در چهارچوب قانون فراهم کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15509

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد