شما اینجا هستید

    آرشیو » کشف و ضبط محموله مرغ منجمد یخزدایی شده در آذربایجان‌غربی

مدیر‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی از کشف و ضبط محموله ای به وزن بیش از دو تن مرغ منجمد دیفراست شده (یخزدایی شده ) در یکی از کشتارگاه‌های طیور استان خبرداد.

امید خلیل‌زاده در حاشیه بازدید از کشارگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به رسالت این اداره کل در خصوص تشدید و نظارت بر تولید، توزیع و عرضه مرغ و همچنین تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، اکیپ اعزامی اداره کل در نیمه شب روز عید فطر از در یکی از کشتارگاه‌های طیور استان موفق به کشف این محموله شدند.

خلیل‌زاده اظهار کرد: در این بازدید یک محموله مرغ یارانه‌ای تنظیم بازاری و مرغ منجمد دیفراست شده (یخ‌زدایی شده) که تاریخ آن محموله نیز منقضی شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: این کشتارگاه متخلف به دلیل اختلال در نظام توزیع مرغ یارانه‌ای، مرغ تنظیم بازاری و همچنین با دیفراست کرد (ی‌خزدایی) محموله مرغ منجمد تاریخ منقضی به صورت متقلبانه اقدام به قطعه‌بندی و بسته‌بندی به صورت مرغ گرم می‌کرد.

خلیل‌زاده گفت: برابر گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) و هوشیاری بازرسین اداره کل دامپزشکی استان در نیمه شب روز عید فطر با هماهنگی ادارات ذیربط، فراجا، دادستان، فرمانداری شهرستان و دستور دادستان، عوامل خاطی کشتارگاه فوق بازداشت شده و محموله فوق نیز با حضور ادارات ذیربط معدوم‌سازی و از چرخه مصرف خارج شد و پرونده مذکور نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13274

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد