شما اینجا هستید

    تیتریک » کشف دارو و کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

فرمانده مرزباني استان آذربايجان‌غربي از کشف 3 هزار و 720 عدد دارو و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در نوار مرزي این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « درناسسی» سردار محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: مرزبانان مستقر در پست و کنترل مرزی بازرگان در ادامه طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور به چند خودروی عبوری در پایانه مرزی مشکوک و با بازرسی موفق به کشف انواع دارو و مقادیر چشمگیری کالای قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان در این مأموریت در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده موفق شدند تعداد ۱۲۶۰ عدد محلول تزریقی، بیش از ۲ هزار قرص، ۲ هزار و ۶۲۰ لیتر سوخت، تعداد ۱۵۰۰ عدد تن‌ماهی، ۱۰۰ عدد تور ماهیگیری و ۳۰ متر تور کششی، ۱۱۰ کیلوگرم شکر، ۶۹ کیلوگرم چای، ۸۵ کیلوگرم برنج، ۳۲ کیلوگرم قند و ۱۳ کیلوگرم روغن‌مایع و ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند.

احمدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این زمینه ۵ نفر متهم دستگیر و تعداد ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که مراتب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزبانان با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و بی‌نظمی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14739

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد