شما اینجا هستید

    اجتماعی » پیگیری قضایی برای دو بانده کردن جاده مهاباد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگستری استان، در راستای وظایف خود در زمینه صیانت از حقوق عامه و در پاسخ به مطالبات مردمی و رسانه‌ای، به وضعیت ناایمن و غیراستاندارد محور جاده مهاباد از سه راه دارلک تا ترشکان ورود کرده است.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: دادگستری استان، در راستای وظایف خود در زمینه صیانت از حقوق عامه و در پاسخ به مطالبات مردمی و رسانه‌ای، به وضعیت ناایمن و غیراستاندارد محور جاده مهاباد از سه راه دارلک تا ترشکان ورود کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط مخاطره‌آمیز این محور، طی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، بر ضرورت دو بانده کردن این مسیر تأکید شده است.

عتباتی خاطرنشان کرد: موضوع مذکور به دادستانی کل کشور نیز منعکس شده و از طریق دادستانی کل، پیگیری‌های جدی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است. وی افزود که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور باید این موضوع را در اولویت اقدامات خود قرار دهد تا مشکلات این محور جاده‌ای مرتفع گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مستمر دستگاه قضایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه، نقاط حادثه‌خیز این محور اصلاح و مسیر دو بانده شود تا از بروز سوانح ناگوار برای شهروندان جلوگیری گردد.

گفتنی است علاوه بر محور مهاباد-ترشکان، باید به وضعیت سایر محورهای استان که در شرایط مشابهی قرار دارند نیز رسیدگی شود. اهمیت مشارکت مردمی: نظرات و پیشنهادات شهروندان و فعالان حوزه حمل و نقل می‌تواند در بهبود وضعیت این محورها موثر باشد با توجه به اهمیت این جاده، ضرورت دارد که مراحل اجرایی دو بانده کردن مسیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا از بروز حوادث بیشتر جلوگیری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16495

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد