شما اینجا هستید

    آرشیو » پیش بینی پخت و توزیع ۸۰هزار پرس غذای گرم روز عید سعید غدیر خم در ارومیه

 دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه گفت:توزیع و طبخ 80 هزار پرس غذای گرم در عید سعید غدیر خم در ارومیه پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv، مهدی شاهی زاده دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv، در خصوص برنامه‌ و مراسمات عید غدیر اظهار داشت:

برای گرامیداشت هر چه باشکوهتر عید ولایت  و جشن غدیر خم طی سه سال گذشته ستاد مردمی غدیر به همت جریان‌های مردمی راه‌اندازی شد تا فعالیت های مردمی  این خصوص ساماندهی شود.

وی ادامه داد: باتوجه‌به فعالیت‌های ستاد غدیر طی سال گذشته تا حدودی این کار شروع و با عنایت خداوند متعال در ۲ سال گذشته حرکت‌های مردمی در جریان غدیر به‌صورت چشمگیر انجام  و مورد استقبال مردم  قرار گرفته است .

شاهی زاده ادامه داد: طی سال گذشته ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر به همت مردمی راه و ستاد غدیر، کنسانتره برخی از این ایستگاها و شکر برخی دیگر را تأمین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در عید غدیر سال گذشته بیش ۸۰ هزار پرس غذا نیز در سطح شهر ارومیه طبخ شده است.

دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه با اشاره برنامه‌های عید غدیر اظهار داشت: امسال هم برنامه‌های مردمی در نقاط مختلف شهر شروع شده که مهم‌ترین آن برنامه‌ها تجمیع در خیابان شهید سلیمانی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه ایستگاه‌ها و موکب‌ها و غرفه‌های متعدد غدیر در آن مکان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: غرفه‌های متعددی برای کودکان و نوجوان در موکب‌ها در نظر گرفته شده است و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق سازمان تبلیغات اسلامی مبلغان دینی از سایر کشورها دعوت و در غرفه‌ها جهت تدوین برخی برنامه و حضور انقلاب اسلامی در کشورهای خارج از ایران حضور خواهند داشت.

شاهی زاده عنوان کرد: غرفه‌های حجاب و عفاف و غرفه‌هایی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در خیابان شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است که عموم مردم می‌توانند برای بازدید از این غرفه‌ها حضور داشته باشند .

اجتماع بزرگ غدیریون اهل سنت در ارومیه 

دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه ادامه داد: طی روز گذشته اجتماع مردمی غدیر یون اهل‌تسنن با سخنرانی ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه در ارومیه برای اولین برگزار شد.

شاهی‌زاده تصریح کرد: در برخی محلات ارومیه غرفه‌های مختلف برای برگزاری مراسمات و جشن‌های غدیر توسط حمایت‌های مردمی تعبیه شده است .
وی با اشاره به برگزاری جشن در روزعید غدیر عنوان کرد: با کمک خیرین برای ۱۰۰ هزار نفر آش نذری طبخ و بین مردم توزیع خواهد شد.

شاهی زاده گفت: آستان قدس رضوی با محوریت اطعام علوی در حدود ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد کرد و پیش‌بینی می شودبا وجود مشکلات اقتصادی در حدود ۸۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود .

وی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته حمایت‌های مردمی خوب بود؛ اما امسال حمایت کم شد هیئات مذهبی مؤسسات قرآنی با همکاری ستاد فاطمیه پرچم توزیع شده است و تمام این اقدامات توسط مردم بوده شهرداری ارومیه حمایت‌های کافی و لازم را داشته است.

برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی حمایت لازم را نداشته و به سمت متولی بود پیش می‌روند که طبق بیانات مقام معظم رهبری لازم است هم‌افزایی لازم با ستاد مردمی غدیر انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: به همت بانوان برگزاری جشن با محوریت سرود تئاتر و پذیرایی در پارک بانوان به مدت پنج‌روز در این هفته برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13864

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد