شما اینجا هستید

    آرشیو » وظیفه ملت ایران ایستادگی در مسیر شهدا، امام و رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: وظیفه ما ایستادگی در مسیر شهدا، امام و رهبری و استقامت و بصیرت در مقابل دشمنی‌ها و فتنه‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارومtv، سید مهدی قریشی امروز ۲ بهمن ماه در مراسم گرامیداشت دوم بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، افزود: حفظ و ایستادگی پای نظام از ایجاد نظام و انقلاب مهم است و ملت ایران ۴۳سال است که مقابل دشمنان و فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مبارزین انقلاب با اخلاص و به تبعیت از امام وارد میدان شدند، تصریح کرد: کسانی که قبل و بعد از انقلاب با مال و جان خود وارد عرصه مبارزه شدند مخصوصا در ارومیه علمایی همچون شیخ حسنی با تشکیل گروه‌های مسلحانه به ندای امام لبیک گفتند دارای فضیلت بالاتری هستند.

ماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در روز دوم بهمن ماموران رژیم طاغوت پایگاه مبارزین انقلاب که مسجد اعظم بود را به توپ بستند، اظهار کرد: در کل کشور سابقه نداشت که گروه‌های مبارز، مسلح شوند و برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب وارد میدان شوند که حجت الاسلام مرحوم حسنی با هدایت‌های خود مبارزه با طاغوت را در ارومیه رهبری کرد.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ایستادگی و تاب‌آوری در بعد از انقلاب امری بسیار مهم است بنابراین ما باید در این مسیر استقامت کنیم تا نصرت الهی بر ما نازل شود.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران بدانند فتنه‌ها تمام شدنی نیست و ادامه دارد و در این فتنه‌ها است که افراد صادق و انقلابی و مومن از افراد ریا کار تشخیص داده می شوند.

امام جمعه ارومیه یاد آور شد: وظیفه ما ایستادگی در مسیر شهدا ، امام و رهبری و استقامت و بصیرت در مقابل دشمنی‌ها و فتنه‌ها است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11866

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد