شما اینجا هستید

    آرشیو » هفته دفاع مقدس برجسته‏ ترین افتخارات ملت در دفاع مرزهاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: هفته دفاع مقدس مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.

به گزارش پایگاه درناسسی، قهرمان عیوض لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های آیین سیاسی جمعه ارومیه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس هفته‌ای است که جان‌فشانی دلاورانه ملت ایران و رزمندگان اسلام در پای پرچم اسلام و قران در تابلوی از ولایت‌مداری، وحدت، شجاعت، غیرت و شرافت و عزت ملت و نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام بعد از هزار و ۴۰۰ سال شاهد پیروزی انقلاب و سرافرازی اسلام است با پیام و شعارهای جدید نه شرقی نه غربی با نام جمهوری اسلامی مواجه شدند.

عیوض لو بیان کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی این پیام را که امریکا شیطان بزرگ بوده و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به دنیا صادر کرد و این اقدامات به جان دشمنان لرزه انداخته است.

وی بیان کرد: دشمنان متوجه شدند اگر این روال ادامه پیدا کند روز پایانی و نابودی آنان فرا خواهد رسید؛ بنابراین صدام و رژیم بعثی را به جان کشور انداخت تا جلوی گسترش انقلاب را بگیرند.

عیوض لو یادآور شد: دشمنان هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما هم ملت و هم رزمندگان اسلام با اتکا به قدرت لایزال الهی با رهبری داهیانه ولایت‌فقیه این سختی‌ها را گذراندند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود انقلاب اسلام شکسته شده و مرزهای انقلاب گسترش‌یافته است در این راستا طبق بیانات امام ما باید انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروز پیام جمهوری اسلامی ایران است دشمنان بایستی از نزدیک‌شدن به مرزها بپرهیزند و مقررهای خود را از مرزها دور کرده و اسلحه خود را زمین بگذارند و همه اینان در سایه تفکر دفاع مقدس و دین مبین اسلام است.

عیوض لو خاطرنشان کرد: اگر روسیه به عراق تانک می‌دادند در مقابل دین اسلام و توسعه آن مقابله کند در حال حاضر شاهد هستیم روسیه به موشک و پهپاد کشور ما محتاج است.

وی تصریح کرد: امروز قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح ایران ناتو را سر جای خود می‌نشاند و با استفاده فنّاوری و علم پیروز میدان خواهیم بود.

عیوض لو افزود: امروز ملت‌های آزاده در قالب مقاومت دست به دست هم داده‌اند زمینه را برای ظهور امام‌زمان آماده می‌کنند.

وی یادآر شد:  آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل این پیام را به کل جهان مخابره کرد که خداوند و خواست الهی بر همه قدرت‌ها احاطه دارد و تا زمانی که ما باخدا هستیم  پیروز بوده و به‌طورقطع قدرت برتر تفکر اسلام است .

این مقام مسئول تأکید کرد: در خاورمیانه جدید رژیم غاصب و استکبار جهانی آمریکا نباید حضور داشته و بایستی از خاورمیانه خارج شود .

عیوض لو با اشاره به شعار ما متحدیم در هفته مقدس خاطرنشان کرد: در جنگ نرم باید در کنار یکدیگر باشیم و همچون اتحاد و وحدت زمان هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان بوده و دشمن را شکست دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14605

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد