شما اینجا هستید

کانال‌های آب ارومیه را حفاظ‌کشی کنید، جان مردم در خطر است

یکی از مشکلاتی که دامن‌گیر شهروندان ارومیه‌ای شده، نداشتن حفاظ برای برخی کانال‌های روباز است که این کانال‌ها به محلی برای سقوط خودروها و حتی عابرین پیاده تبدیل و این امر نارضایتی‌هایی را در پی دارد.

کانال‌های روز باز در برخی خیابان‌ها و محلات ارومیه در حالی کودکان معصوم را به آغوش خود می‌کشد و به حیاتشان پایان می‌دهد که مسئولان به دنبال مقصر می‌گردند و هرکدام نه نحوی سعی دارند کم‌کاری خود را به گردن دیگری بیندازند و شاید هم علت ترک‌فعل را کمبود بودجه عنوان کنند.

همچنین وجود کانال‌ها و جوب‌های رو باز در کنار منازل مسکونی باعث شیوع بیماری و افزایش جانواران موذی در مناطق شده که نیاز حصاربندی و یا پوششی مناسب هستند تا از بروز حادثه‌های احتمالی جلوگیری کنند اما متاسفانه پس از سال‌ها انتظار برای ایمن‌سازی این کانال‌ها ادامه دارد و شهرداری و شورای شهر نسبت به مشکلات ارومیه شهری ارومیه بی‌خیال هستند.

متاسفانه تراژدی‌ها غم‌انگیز جان دادن کودکان و سقوط خودروها داخل کانال‌ها همچنان ادامه دارد بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا عزم مسئولان به جوشش می‌آید؟ و انتظار شهردندان برای اقدامات ایمن‌سازی پایان می‌یابد؟ یا اینکه باید شاهد تکرار داستان تلخ سقوط خودروها و کودکان باشیم؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12838

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد