شما اینجا هستید

    آرشیو » مردم دیار باکری‌ها ۲۲ بهمن تماشایی را رقم زدند

مردم مومن و انقلابی ارومیه نیز همزمان با سراسر کشور، بار دیگر به صحنه آمدند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدیدعهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری اروم‌tv؛ حضور مردم دیار باکری‌ها از همان ساعت ابتدایی صبح در محل راهپیمایی، به رغم سرمای شدید پرشور بود و  رفته رفته نیز به تعداد راهپیمایی‌کنندگان افزوده می‌‌شد و در دست هر کدام از آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای “لبیک یا امام”، “فدائیان رهبریم” قرار داشت تا همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی  حماسی دیگری را در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنند.

امروز ۲۲ بهمن، همه دعوت بودیم، دعوت بودیم به جشن تولد انقلابمان،  امروز همه آمدیم برای پاسداشت هویت و عزتمان جشن ملی پیروزی گرفتیم، آمدیم با دل‌هایی که از عطر ایمان سرشار است و با دست‌هایی که بوی ربنا می‌داد حماسه دیگر خلق کنیم.

همه آمدیم با دل‌هایی سربلند و سرهایی سربه زیر، صدا در صدا پیچید، دست در دست هم دادیم به مهر و هم پیمان شدیم برای وفاداری با آرمان‌های انقلابمان تجدید میثاق کردیم.

مردم مومن و انقلابی ارومیه نیز همزمان با سراسر کشور، اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، روحانی و بازاری، نظامی و فرهنگی، ایثارگر و خانواده شهید، کارمند و کارگر بار دیگر به صحنه آمدند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدیدعهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند و با  شعارهای “آذربایجان جانباز انقلاب‌دان آیریلماز” و “آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی” یادآور شوند که راه رفته خویش را با افتخار باز قدم قدم تکرار خواهند کرد.

همچنین در میان جمعیت کودکانی و نوجوانانی دیده می‌شود تا به دشمنان یادآور شوند که آن راه غرورآفرین گذشته تداوم خواهد داشت و تازه نفس‌های انقلاب برای به ثمر رسیدن لحظات شکوفایی انقلابشان همچنان پای در مکتب خمینی (ره) می گذارند و درس افتخار و شهادت طلبی و اسلام خواهی و وفاداری به آرمانهای والای انقلاب را مشق می کنند.

بازار سلفی‌های دوستانه و خانوادگی نیز در راهپیمایی داغ است؛ خانواده ۳ نفره‌ای که مشغول عکس انداختن هستند درباره‌ حضورشان می‌گویند آمده‌ایم که کسی به جای ما تصمیم نگیرد.

 

ما برای ماندگاری انقلاب خون‌های بسیاری داده‌ایم

امیر سیفی که با همسر و کودکانش در راهپیمایی حضور دارد، می‌گوید: امروز ما به عشق ولایت‌فقیه در این مراسم شرکت کردیم و خطاب به آمریکا می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما هرسال پرشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم.

وی افزود: ما برای ماندگاری انقلاب خون‌های بسیاری داده‌ایم و امروز به رئیس‌جمهور آمریکا و کشورهای غربی اعلام می‌کنیم که تهدید‌ها و تحریم‌ها ذره‌ای از اراده فولادین این ملت بزرگ برای ایستادگی در مقابل زورگویان کم نکرده و نخواهد کرد.

 

بیز اولماغا راضییخ، خامنه‌ای سربازییخ

سهند دانشجوی پزشکی که به همراه دوستانش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود گفت: بیز اولماغا راضییخ، خمینی سربازییخ.

وی در ادامه بیان کرد: ما امروز آمده‌ایم تا به رهبر کبیر انقلاب بگوییم! آسوده خیال باشید و در سایه امن الهی در بهشت برین آرام بمانید که فرزندانتان همیشه هستند و نخواهند گذاشت که انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

مشکلات اقتصادی ملت ما را خانه‌نشین نمی‌کند

یکی از روحانیون نیز در مقابل دوربین اروم‌tv قرار گرفت و با اشاره به پاسداری ملت ایران از رهبرشان گفت: مشکلات اقتصادی ملت ما را خانه‌نشین نمی‌کند و آن‌ها در برهه‌های زمانی مختلف از انقلاب‌شان دفاع می‌کنند. کم‌کاری برخی مسئولان قطعاً در اراده ملت در دفاع از انقلاب تاثیر ندارد.

رامین ۳۸ ساله که به همراه دو فرزند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده بود، گفت: قصه دلدادگی پدران و مادرانمان به رهبر و مقتدایشان را بارها شنیده بودیم و امروز آمدیم تا قصه‌ای دیگر از دلدادگی را در تاریخ ثبت کنیم. آمدیم تا بگوئیم ما نیز وارثان همان پدر و مادریم و با رهبر فرزانه مان هم‌صدا می‌شویم که ما سروقامتان جاودانه تاریخ هستیم.

آمدیم تا به اغتشاشگران بگوییم چه خیال باطلی در سر می‌پرورانند

احمد از جوانان پرشور ارومیه‌ای که شغلش بازاری است گفت: همه ساله به دلیل مشغله کاری نمی‌توانستم در راهپیمایی شرکت کنم اما اغتشاشات امسال باعث شد که بیایم و بگویم که چه خیال باطلی در سر می‌پرورانند آنها که به زعم خود گمان می‌کنند پیوند ملت با رهبرشان گسستنی است، چه خیال خامی در سر دارند اما نمی‌دانند که این همه لشگر فقط به عشق رهبر پا به میدان کارزار گذاشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12063

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد