شما اینجا هستید

    تیتریک » مردم به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند

استاندار آذربایجان‌غربی به حضور حماسی مردم استان در عرصه‌های مختلف و ادوار مختلف انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات ۱۱ اسفند، ثابت خواهند کرد که به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» استاندار آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات اظهار کرد: صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی است و آرای مردم حق‌الناس بوده و تدابیر لازم برای صیانت از آرای آنها اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و وحدت و قدرت ملی کشور تقویت خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه مردم ایران همواره در انتخابات برگزار شده و تعیین سرنوشت خویش، حضوری چشمگیر داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با انتخاب مجلسی قوی، کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی و… قدرتمند خواهد شد.

معتمدیان به حضور حماسی مردم استان در عرصه‌های مختلف و ادوار مختلف انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات ۱۱ اسفند، ثابت خواهند کرد که به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در آذربایجان غربی، اضافه کرد: دولت مجری انتخابات بوده و با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، شعبات اخذ رای را در این دوره ۱۰ درصد افزایش دادیم و ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای در سطح استان تعیین شده است.

استاندار آذربایجان غربی به برقراری امنیت کامل در طول روند انتخابات در سطح استان نیز اشاره کرده و یادآور شد: با همکاری و تعامل نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، ۳۵ هزار نفر برای تأمین امنیت انتخابات در آذربایجان غربی سازماندهی شده‌اند.

معتمدیان همچنین با تأکید بر تأمین سلامت انتخابات، افزود: ۲ هزار و ۶۱۰ بازرس، بر روند برگزاری انتخابات، اجرای کامل قانون و جلب رضایت مردم در سطح استان نظارت داشته و به هرگونه تخلف احتمالی گزارش شده، رسیدگی خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در آذربایجان غربی، ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار داشت: رای اولی‌های استان در انتخابات پیشرو، ۱۵۱ هزار و ۳۵۰ نفر است.

وی در ادامه از سازماندهی ۲۳ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان خبر داده و افزود: انتخابات در ۲۰ شهرستان و ۴۸ شهر آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای اخذ رای از مردم در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان، انجام شده است.

استاندار آذربایجان غربی به تأیید صلاحیت ۳۷۵ نامزد انتخابات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و افزود: با افزایش ۹۳ درصدی تعداد رقابت‌کنندگان، در این دوره برای هر کرسی استان در مجلس شورای اسلامی، ۳۲ کاندیدا با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15521

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد