شما اینجا هستید

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبح شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبح شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.
صبح روز ۲۲ بهمن گروه‌های مردمی به سمت میدان ولایت‌فقیه جمع می‌شدند کودک و بزرگ پیر و جوان آمده بودند تا باری دیگر ثابت کنند پایبند انقلاب اسلامی هستند.
امروز همه آمده بودند پیر و جوان و زن و مرد مشتاقانه در صف‌های اول راهپیمایی حضور پیدا کردند، مردان رزمنده هشت سال دفاع مقدس که با حضورشان بر سرسبزی این سفره میهمانی که گسترانده شده بود، افزودند، جانبازانی که بر ویلچرهایشان و عصا یه دست که سوغات جنگ است با غرور تکیه زده‌اند و با چفیه‌های حلقه شده در گردن‌هایشان فریاد می‌زدند و به انقلابی بودن خود می‌بالیدند.

 

راهپیمایی با شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «آذربایجان اویاغدی انقلاب یا دایاغدیی» حمایت خود را از مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه‌ای از زنده‌بودن انقلاب، ایستادگی ملت ایران و عزم آن‌ها برای تحقق آرمان‌های اسلامی و انسانی است راهپیمایی ۲۲ بهمن پایداری ملت ایران در برابر دشمنان و ظالمان جهان است. این راهپیمایی همچنین نشان از تجدید بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، و شهدای گران‌قدر است. راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشان‌دهنده پویایی انقلاب اسلامی و ارتباط آن با مردم است راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله موردتوجه و تحسین ملت‌های مستضعف و دوستدار ایران در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

مردم شریف و ولایت‌مدار ارومیه با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰ صبح جمعه در ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی آغاز شد و مردم با برافراشتن پرچم‌های ایران و عکس‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه ابراز ارادت کردند.

مردم ارومیه با تجمع در میدان ولایت‌فقیه با سردادن شعارهای ضداستکباری مسیر خیابان امام (ره) را طی کرده و در میدان انقلاب ارومیه گردهم آمدند و مردم ارومیه همچنین با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «ما ملت امام حسین (ع) هستیم حاضر به شهادتیم»، به دشمنان اسلام و ایران پیام دادند که هیچ‌گاه نمی‌توانند از ملت ایران سر درآورند و ملت ایران همیشه با انقلاب اسلامی و رهبری متحد و متعهد است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارگران، کشاورزان، بازنشستگان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقوام و ادیان مختلف برگزار شد.

مهدی رسولی یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از علت حضور خود در راهپیمایی می‌گوید: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تاریخی قرن بیستم بود که باعث شد که سلطنت پهلوی سرنگون شود و جمهوری اسلامی ایران تأسیس شود.

وی ادامه داد: این انقلاب با مشارکت گسترده مردم ایران و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) انجام شد و با مقاومت و ایثار ملت ایران در برابر توطئه‌ها و حملات دشمنان داخلی و خارجی پیروز شد.

رسولی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن‌ماه هر سال، روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که مردم ایران باشکوه و عظمت به خیابان‌ها می‌آیند و با شعارهای مختلف از انقلاب و رهبری حمایت می‌کنند و به دشمنان نشان می‌دهند که همچنان با انقلاب اسلامی همراه هستند و از آن دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم ارومیه هم هر ساله در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و با برافراشتن پرچم‌های ایران و عکس‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه ابراز ارادت می‌کنند.

فاطمه ۲۳ساله دانشجوی علوم سیاسی شرکت‌کننده دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأثیر بسزایی در همبستگی و اتحاد ملت دارد.
وی در جواب سؤال خبرنگار که چه چیزی شما را بیشتر از هر چیز دیگری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاد می‌کند بیان کرد: دیدن پرچم‌های ایران و عکس‌های رهبران انقلاب، شنیدن شعارهای مختلف از مردم، احساس همبستگی و اتحاد با مردم و حضور کودکان و دهه نودی‌ها در کنار خانواده‌ها تصویری زیبایی را ترسیم کرده است که با دیدن این تصاویر حس غرور و افتخار پیدا می‌کنم.
فاطمه یادآور شد: ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌خواهیم این پیام را به دشمنان برسانیم که ما از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه دفاع می‌کنیم و از آن پشتیبانی می‌کنیم و ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی مثل صنعت هسته‌ای و فضایی مباهات می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15494

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد