شما اینجا هستید

    آرشیو » مدارس کانکسی آذربایجان‌ غربی تا سال آینده برچیده می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌غربی گفت: تلاش بر این است تا مهرماه سال آینده بساط کلیه مدارس کانکسی در استان  برچیده شود.

قهرمان رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی اروم tv؛ با اشاره به سرانه آموزشی در کشور در قبل و بعد انقلاب اظهار کرد: قبل از انقلاب سرانه آموزشی برای هر دانش‌آموز ۱٫۵متر مربع بود بعد از انقلاب جمعیت متوسط سرانه آموزشی به ۵٫۲۲ مترمربع رسیده است.

وی با بیان اینکه ” همه پیشرفت‌ها از مدرسه و محیط علم سرچشمه می‌گیرد”؛ افزود: افزایش سرانه آموزشی در کشور نشانگر نگاه ویژه نظام به امر تعلیم‌وتربیت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی بیان کرد: امسال توانستیم ۷۳ مدرسه با ۴۴۸ کلاس درس با زیر بنای ۷۳ هزار مترمربع احداث و تحویل آموزش‌وپرورش دهیم.

رحمانی با بیان اینکه ۲۷۶ مدرسه با ۳۴۷ کلاس درس کانکسی در آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: امسال ۸۵ مدرسه با ۱۲۰ کلاس درس کانکسی در استان حذف می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز تا سال آینده برچیده و مدارس جدید جایگزین آن می‌شود.

رحمانی با اعلام اینکه سیستم گرمایشی تمامی مدارس استان استاندارد است، گفت: تمامی مدارس مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل هستند، از سیستم گرمایشی موتورخانه‌ای استاندارد بهره می‌برند.

وی عنوان کرد: در مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل نیستند نیز به سیستم گرمایشی استاندارد متصل شدند؛ به عبارتی دیگر در هیچ یک از مدارس استان از سیستم گرمایشی غیراستاندارد چکه‌ای استفاده‌ای نمی‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12057

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد