شما اینجا هستید

    آرشیو » محورهای ارومیه به مهاباد و میاندوآب به ملکان پرترددترین محورهای ارتباطی در ایام نوروز بود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: محورهای ارومیه به مهاباد و میاندوآب به ملکان بیشترین ترددهای جاده‌ای در ایام نوروز  ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دادند.

پیمان آرامون در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌tv، اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی ۷۰۳ هزار و ۹۱۰ خودرو سنگین از جاده‌های استان آذربایجان غربی تردد کرده‌اند که شامل هشت درصد از کل ترددهای استان می‌شود.

آرامون افزود: نزدیک به ۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰.۶۲ درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نیز تعداد ۱.۵ میلیون  وسیله نقلیه از حوزه استحفاظی استان تردد کرده اند که آمار قطعی مسافرین خروجی و ورودی را تشکیل میدهند و این مقدار نیز ۱۰.۸۸ درصد افزایش داشته است.

آرامون اظهار کرد: محور ارومیه مهاباد با ۶۴۹ هزار و ۵۷۵ نفر و میاندوآب ملکان با ۴۷۱ هزار و ۴۹۵ تردد در محور‌های مواصلاتی استان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با تدابیر اندیشیده شده در محورهای مواصلاتی استان درصد سبقت‌های غیرمجاز تا پایان هشتمین روز از فروردین کاهش محسوسی داشته و این مقدار به زیر یک درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12608

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد