شما اینجا هستید

    تیتریک » مجلس خبرگان نقطه پیوند جمهوریت و اسلامیت است

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی گفت: انتخابات برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تحریم‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» حجت‌الاسلام محمدحسین بیاتی از کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تحریم‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مردم در انتخابات ادامه داد: آنچه که تضمین‌کننده امنیت ملی، اقتصادی و سیاسی است حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

کاندیدای مجلس خبرگان ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در حال حاضر شاهد مشکلات عدیده‌ای در کشور هستم؛ اما بی‌انصافی است که بیشتر مشکلات را گردن مسئولان بیاندازیم چرا مسئولان تمام عزم خود را جزم کرده‌اند تا بتوانند مشکلات را مرتفع سازند.

بیاتی تصریح کرد: هم اکنون دشمنان تمام نیروی خود را بسیج کرده است که تا به انقلاب و میهن اسلامی آسیب برساند؛ اما دشمنان زمانی که انقلاب اسلامی نهالی نو پا بود نتوانستند کاری انجام دهند در این راستا نهال انقلاب درخت تنومندی شده است و دشمنان نمی‌توانند آسیبی به این نهال تنومند برسانند.

وی همچنین نقش مردم در انتخاب رهبری را یک امر بی‌سابقه در تاریخ دانست و گفت که مجلس خبرگان رهبری نقطه پیوند اسلامیت و جمهوریت است.

بیاتی با اشاره به وحدت و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب مختلف در استان آذربایجان غربی گفت: این استان چهارراه فرهنگی کشور است.

وی همچنین از خدمات اهل‌سنت در اربعین به زائرین حسینی قدردانی کرد و گفت: اربعین سال گذشته اهل‌سنت آذربایجان غربی برای زائرین سنگ تمام گذاشتند و خودشان به‌صورت خودجوش موکب زدند و به زائرین حسینی خدمت کردند.

کاندیدای مجلس خبرگان بیان کرد: یکی از مصادیق عمومی و همگانی و دفاع از آرمان‌های غزه مشارکت حداکثری در انتخابات است که به‌رغم همه شیطنت‌ها مردم همیشه پای صندوق‌ها حضور داشتند.

حجت‌الاسلام بیاتی تصریح کرد: مشارکت در خبرگان هم یک ضرورت است و یک نقطه کلیدی این انتخابات نقش مردم در انتخاب بالاترین رأس هرم مدیریتی در ایران اسلامی است که یک امر بی‌سابقه در طول تاریخ تاکنون بوده است.

وی اذعان کرد: مجلس خبرگان رهبری نقطه پیوند اسلامیت و جمهوریت است و خبرگان رهبری وظیفه صیانتی و حراستی نسبت به جایگاه ولایت‌فقیه را بر عهده دارد.

بیاتی با اشاره به علت شرکتش از این استان گفت: آذربایجان غربی قله جهاد و نقطه اجتهاد است و بر خلاف تبلیغات جریانات انحرافی، چهارراه و رنگین‌کمان فرهنگی است.

وی با تأکید بر اینکه تعصبات قومی و مذهبی یک امر طبیعی است، بیان کرد: یکی از امید حضورم خط بطلانی بر انگارهای است که مردم این استان به غیربومی اعتماد نمی‌کنند و در این مدت مردم این منطقه را باور کردم.

کاندیدای مجلس خبرگان گفت: اهل‌سنت و تشییع در این استان در نهایت صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی کرده و از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسین بیاتی که دارای مدرک دکتری حقوق بین‌الملل از دانشگاه تهران است، از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری کاندیداست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15502

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد