شما اینجا هستید

    آرشیو » لزوم صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروزه یکی از بزرگ‌ترین وظایفمان صیانت از حجاب است که صیانت از حجاب صیانت از ارزش‌ها، صیانت از حجاب یعنی عمل به وصیت شهدا، یعنی مطیع امر حضرت زهرا است.

به گزارش اروم tv،میثم فیاضی نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv، با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر خداوند متعال نسبت به بندگان خود کرامات و فروضاتی دارد بر اساس حکمت است و یکی از فروضات که خداوند در ۱۶ آیه مطرح کرده است واجب بودن حجاب است.

فیاضی با اشاره به اینکه حجاب در جامعه باعث ایجاد مصونیت شده و عفت عمومی را نهادینه می‌کندخاطرنشان کرد: دشمنان از طرق مختلف سعی دارند لطمه‌ای مختلفی به پایه‌های نظام وارد کنند حمله نظامی و تحمیل هشت سال جنگ از طرف دشمن بوده است و در حال حاضر از طریق جنگ نرم و در مقوله فرهنگی وارد جنگ شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر در یک جامعه‌ای عفت عمومی از بین برود در آن جامعه حیثیت اجتماعی ارزش خود را از دست خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: زمانی حیثت اجتماعی از بین برود آن نظام و حکومت دچار شکست خواهد شد یکی از دلایل شکست کشور آندلس شکستن عفت اجتماعی بود که کشور اسلامی را به یک کشور سکولار تبدیل کردند.
وی گفت: اگر امروز حجاب به‌عنوان یک وقار و متانت تلقی می‌شود معاندین در نظر دارند با ازبین‌بردن حجاب وقار و متانت یک بانو را از بین ببرد و با ازبین‌بردن عفت عمومی در نهایت امنیت را از بین خواهد برد.

فیاضی عنوان کرد: هم اکنون واژه‌های مقدس را تحلیف کرده و نام غیرت مردان را به حسادت جنسی تبدیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در برابر حیله‌های عمومی ایستاده است غیرت عمومی بوده و این بین بانوان و آقایان هیچ تفاوتی ندارد زمانی که عفت عمومی از خانم‌ها از بین برد غیرت مردان هم از بین خواهند رفت چرا که این موضوعات به‌هم‌وابسته هستند.

فیاضی خاطرنشان کرد: پایداری جامعه بر اساس غیرت عمومی است و در حال حاضر در دنیا پویشی به راه انداخته‌اند تحت عنوان ” مادر به خانه برگرد” چرا که می‌دانند اگر مادر از خانواده برود تربیت درست انجام نشده و در نهایت بزهکاری در جامعه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: زمانی که مادر در خانواده نباشد تربیت نسل درست انجام نخواهد گرفت و فرزند عفت خود را از مادر می‌گیرد و این عفت به‌صورت زنجیروار نسل به نسل ادامه‌دار بوده در این میان با ازبین‌رفتن عفت بزه در جامعه رشد کرده و امنیت دچار تزلزل خواهد شد.

فیاضی یادآور شد: در فرانسه تعداد ۶ میلیون مسلمان در فرانسه وجود دارد و با بدحجابی مبارزه می‌کنند در این راستا مکرون اعلام کرده است پرچم جمهوری اسلامی حجاب بانوان است و دشمن می‌داند بزرگ‌ترین سنگر دفاع غرب حریم نظام قرآن و اسلام حجاب است و باید در براندازی آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما یکی از بزرگ‌ترین وظایفمان صیانت از حجاب است که صیانت از حجاب صیانت از ارزش‌ها، صیانت از حجاب یعنی عمل به وصیت شهدا، یعنی مطیع امر حضرت زهرا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: اگر بانویی اقدام به کشف حجاب می‌کند؛ یعنی قداست و شخصیت خود را زیر پا می‌گذارد؛ بنابراین اگر بانویی خود را در معرض دید نامحرم قرار می‌دهد فکر نکند که ارزش پیدا خواهد کرد چرا که خود را به‌اندازه یک نگاه و ارزان فروخته است.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14182

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد