شما اینجا هستید

    آرشیو » لزوم تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های گازرسانی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به روستاها و اتمام آن توسط پیمانکاران نیاز به تأمین مالی بودجه ۲۵۰ میلیاردتومانی دارد.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار کرد: شهرستان ارومیه با دارابودن پنج بخش، یکی از استان‌های سردسیر، کشور است که اکثر روستاها در این استان از نعمت گاز برخوردار بوده و تعدادی هم درحال‌توسعه شبکه در دست پیمانکاران هستند.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاها عنوان کرد: رساندن شبکه گاز به تمام روستاها و اتمام آن توسط پیمانکاران نیاز به تأمین مالی بودجه ۲۵۰ میلیاردتومانی بوده و تخصصی بایستی انجام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات پیمانکاران و اتمام پروژه‌ها دغدغه امروز شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی است و وزارت نفت باید دراین‌خصوص مساعدت کند.

ذاکر خاطرنشان کرد: وزیر نفت طی دستوری به آقای چگینی مدیرعامل شرکت گاز ایران، پیگیری و تأمین منابع اعتباری برای پروژه‌های گازرسانی آذربایجان‌غربی را درخواست کرده است.

خاطرنشان می‌شود مصرف گاز در کشور و به تبع آن آذربایجان‌غربی با توجه به کاهش دما، روز به روز در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که رکورد مصرف سال گذشته یعنی حدود ۳۳ میلیون مترمکعب در روز شکسته خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14754

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد