شما اینجا هستید

    آرشیو » عملیات گازرسانی به ۶ روستای محور کوپر پیرانشهر به بهره‌برداری رسید  

عملیات گازرسانی به شش روستای این شهرستان به مناسبت روز جمهوری اسلامی به بهره‌برداری رسید.  

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، طی مراسمی با حضور شیخی مدیرعامل و قاسمی رئیس اجرای طرح‌های شرکت گاز استان، کاک‌درویشی فرماندار، آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر و جمعی ازا هالی روستای کانی اشکوت، گاز شش روستای محور کوپر افتتاح شد.

رئیس اداره گاز پیرانشهر در این مراسم گفت: طی این مراسم عملیات گازرسانی به شش روستای محور کوپر شامل، سوغانلو، بادین‌آباد منگور، کانی اشکوت، گردرحمت، گردشیطان و بیکوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آذریون افزود: گازرسانی به این روستاها، ۴۱۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این شش روستا ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه با ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه‌گذاری اجرایی شده است.

رئیس اداره گاز پیرانشهر با اعلام اینکه از مجموع ۱۱۸ روستای قابل گازرسانی شهرستان تاکنون ۶۷ روستا گازدار شده‌اند، افزود: با بهره‌برداری از شش روستای محور کوپر، میزان بهره مندی خانوار‌ روستایی پیرانشهر از گاز طبیعی به ۷۷ درصد رسید.

آذریون با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۴۵ روستای دیگر در قالب شش محور، گفت: با تکمیل این پروژه‌ها که پیش بینی می شود اغلب آنها تا پایان امسال به بهره برداری برسند، ۲۰ درصد دیگر به خانوار روستایی برخوردار از گاز شهرستان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12635

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد