شما اینجا هستید

    آرشیو » دشمنان با تحریم‌ها بزرگ کمر به نابودی اسلام و ایران بسته است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: با شدید‌ترین دشمنی‌ها در طول تاریخ مواجه هستیم و دشمن با شقاوت تمام و باتحریم‌های بزرگ، کمر به نابودی اسلام و ایران بسته و تمامی این جریان‌های و اغتشاشات و جنگ روانی ناشی از دشمنی آنها است.

به گزارش پایگاه خبری ارومv، حجت الاسلام حیدری‌زاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: با شدید ترین دشمنی ها در طول تاریخ مواجه هستیم و دشمن با شقاوت تمام و باتحریم های بزرگ، کمر به نابودی اسلام و ایران بسته و تمامی این جریان های و اغتشاشات و جنگ روانی ناشی از دشمنی آنها است.

وی افزود: راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، تقویت ایمان و بنیان‌های اعتقادی و دین، قدرت در برابر شیاطین، استحکام داخل و تکیه به مردم است.

امام جمعه موقت ارومیه تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان، افرادی که توان  مالی خوبی دارند به مومنان آبرو‌دار کمک کنند.

حیدری‌زاد با اشاره به سالگرد عملیات خیبر و شهادت مهدی باکری، فرمانده نامدار و عارف آذربایجان غربی اظهار کرد: شهدا چراغ هدایت هستند، آنها سند حقانیت نظام اسلامی و سند درستی مسیر حرکت ملت ایران هستند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان در استان توسط آحاد مردم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ انتظار در جامعه بیش از گذشته ریشه‌دار شود.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12312

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد