شما اینجا هستید

    تیتریک » حماسه ۹ دی انقلاب سوم ملت ایران بود

رئیس دانشگاه امام حسین ارومیه گفت: اگر حماسه مردم در ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷، را انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم باشد بی‌شک حماسه ۹ دی، انقلاب سوم و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درناسسی شیرزاد عباسیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه ۹ دی، اظهار کرد: معظمٌ‌له فرمودند، مردم عزیز ما در روز نهم دی، آن‌چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

وی تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید که با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها پای عهد و پیمان خود با معمار کبیر انقلاب، رهبری معظم و خون پاک شهدا تا آخرین لحظه و آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه در ادامه بیان کرد: اگر حماسه مردم در ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷، را انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم باشد بی‌شک حماسه ۹ دی، انقلاب سوم و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد و آنها را به خاک مذلت خواهند نشاند و توطئه آنها نقش‌برآب خواند کرد.

وی تصریح کرد: روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» مردمی پابه‌رکاب و در رکاب ولایت است و تبدیل به یوم‌اللهی دیگر در تاریخ ایران و ماندگار در تاریخ شد.

عباسیان در ادامه عنوان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساختند و قلب امام‌زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را شاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

عباسیان تصریح کرد: مردم در این روز، تیرخلاص را به تابوت سران فتنه و استکبار جهانی در رأس آن آمریکا شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه و فتنه‌گران را به خاک مالیدند.

وی عنوان کرد: در روز نهم دی‌ماه ۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15132

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد