شما اینجا هستید

    تیتریک » حضور حداکثری، در انتخابات بیعت با نظام است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: هشتم تیر، روزی برای تجدیدِ بیعت با آرمان‌های والای انقلاب، روزی برای پاسداشتِ خونِ پاکِ شهدا و روزی برای انتخابِ اصلح‌ترین فرد برای هدایتِ کشتیِ ایران اسلامی در تلاطمِ امواجِ فتنه و دشمنی است.

حجت‌الاسلام مهدی قریشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: انتخابات، رکن نظام و نماد وحدت، در ایران اسلامی حق و تکلیف شرعی است و مردم بصیر ایران با درک شرایط حساس، در کنار هم قرار گرفته و با انتخاب اصلح در هشتم تیر، وفاداری به‌نظام و شهدا را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان غربی می‌دانند که انتخابات، ثقل نظام و مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم، ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب و رمز بقای آن است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: با دعوت از مردم غیور آذربایجان غربی برای حضور در انتخابات، با انتخاب اصلح، مسیر شهدا را ادامه می‌دهیم و ایران اسلامی را سرافراز می‌کنیم.

سید قریشی یادآور شد: هشتم تیر، روزی برای تجدیدِ بیعت با آرمان‌های والای انقلاب، روزی برای پاسداشتِ خونِ پاکِ شهدا و روزی برای انتخابِ اصلح‌ترین فرد برای هدایتِ کشتیِ ایران اسلامی در تلاطمِ امواجِ فتنه و دشمنی است.

وی اذعان کرد: بایستی با حضورِ گسترده‌تر از همیشه، حماسه‌ای دیگر خلق کنیم و به دشمنانِ این مرزوبوم نشان دهیم که مردم ایران، همچنان پایِ آرمان‌هایِ خویش ایستاده‌اند و ذره‌ای از تعهدِ خود به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: حضورِ هر یک از ما در انتخابات، تیری بر قلبِ دشمن و گامی در راهِ آبادانیِ ایران اسلامی است. پس با دلی سرشار از ایمان و عزمِ راسخ، راهیِ میدانِ جمهوریت شویم و با انتخابِ اصلح، آینده‌ای روشن برای خود و نسل‌های آینده رقم بزنیم.

سید قریشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بر لزوم حضور سریع و پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد: با انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ریاست‌جمهوری، شاهد ادامه راه پرفروغ شهید رئیسی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16221

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد