شما اینجا هستید

    تیتریک » حادثه تروریستی کرمان نشانه ناامیدی دشمنان است

امام جمعه اهل سنت ارومیه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و گفت: این حادثه نشانه ناتوانی و ناامیدی دشمنان از مقابله با مردم ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» ماموستا ماند کلشی نژاد در گفتگو با خبرنگار درناسسی در خصوص حادثه تروریستی گلزاری شهدای کرمان اظهار داشت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی رخ داد، این حمله نشانه ناتوانی و ناامیدی دشمنان از مقابله با مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه هیمنه دشمنان در غزه به‌هم‌ریخته و خودشان ذلیل شده‌اند اضافه کرد: با این حرکت ددمنشانه می‌خواهند افکار  جهانیان و مردم را به چنین اتفاقاتی معطوف و امنیت را در منطقه مخدوش کنند که هرگز به این آرزوی خود نخواهند رسید.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اتحاد و همبستگی بین مذاهب و اقوام و ادیان بین ملت ایران عنوان کرد: اسقف اعظم ارامنه نیز این حرکت خصمانه دشمن را محکوم کرد در این راستا ما همچنان مکتب حاج‌قاسم را ادامه خواهیم داد و این مکتب سبب استحکام و اتحاد بین مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات زیر سایه سیاست‌های خصمانه دشمنان است گفت: باتوجه‌به این اقدامات ناجوانمردانه ما باید با اتحاد و همدلی، این توطئه‌ها را شکست دهیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه افزود: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان یکی از دردناک‌ترین و تلخ‌ترین رویدادهای تاریخ ایران اسلامی بود که مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار کرمان، همانند سایر استان‌های کشور، برای بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران باوفایش، در مزار این شهید بزرگوار گرد هم آمده بودند.

وی ادامه داد: این مراسم که باشکوه و عظمت برگزار شد، نشان‌دهنده عشق و ارادت مردم به انقلاب اسلامی و رهبری بود. اما متأسفانه، گروهی از تروریست‌های حق‌طلب و بی‌رحم که از سوی دشمنان خارجی حمایت و رهبری می‌شدند، با بمب‌گذاری در مسیر منتهی به گلزار شهدا، سعی کردند تا این مراسم را به هم بزنند.

کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه در این حادثه جان کودکان و زنان و مردان بی‌گناه را گرفتتند و آنان در راه حاج‌قاسم به شهادت رسیدند گفت: این یک فاجعه بزرگ و ناگوار بود که همه ما را به عمیق‌ترین درد و اندوه فروبرد.

وی یادآور شد: شهدای این حمله تروریستی، از همه طبقات و گروه‌های جامعه بودند. بین آن‌ها جوانان و پیران، زنان و مردان، دانش‌آموزان و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، معلمان و دانشگاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی، بودند که برای عرض ارادت در مزار حاج‌قاسم حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: مانیز این حادثه را به‌شدت محکوم می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت و برای خانواده‌های آن‌ها صبر و برای زخمیان شفای عاجل مسئلت داریم.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه ادامه داد: بدون شک این حادثه تروریستی، نشانه‌ای از ناامیدی و ضعف دشمنان اسلام و ایران است که با دیدن اتحاد و همبستگی ملت ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی،سعی دارند با ایجاد ترس و وحشت، این اتحاد را شکست دهند.

وی با بیان اینکه همینه دشمن در حادثه و اتفاقات غزه شکسته شده است گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران با تجربه‌های چهل‌ساله خود، هیچ‌گاه به چنین توطئه‌هایی تسلیم نخواهد شد و با همدلی و هم‌صدایی، دشمنان را به ناکامی محکوم خواهد کرد. وی ادامه داد: در این شرایط حساس و دشوار، مردم باید بیش‌ازپیش به وحدت و همبستگی خود اهمیت بدهند و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: مردم باید با حضور گسترده در صحنه‌های مختلف، از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند و هم اکنون مردم از اقوام و مذاهب مختلف و ارامنه این حادثه ناگوار را محکوم می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15253

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد