شما اینجا هستید

    آرشیو » جنایات رخ داده در غزه برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: جنایاتی رخ داده در فلسطین برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است هیچ جای دنیا کودکان را قتل‌عام نمی‌کنند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار درناسسی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد جنایات وحشتناک رژیم کودک کش در غزه و فلسطین هستیم که جنایات بی حد رژیم صهیونیستی و منحوس به‌قدری زیاد است که کلمات و تصاویر به طور کامل قدرت بیان آن را ندارد که این جنایات نشانگر خوی توحش این رژیم غاصب و کودک کش است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از زمان‌های گذشته نیز سابقه خوبی نداشته و در جنگ‌های صلیبی این جنایات را علیه اسلام انجام داده‌اند و این اقدامات غیرانسانی آنان تازگی ندارد.

ماموستا کلشی‌نژاد در خصوص نشر اخبار رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در حال حاضر رسانه‌های معاند جنایات رژیم صهیونیستی را سانسور می‌کند و آنچه که خلاف واقعیت است به دنیا مخابره می‌کند برای جلوگیری از این اقدامات معاندین بایستی جنایات رژیم کودک کش در جامعه به‌خوبی تبیین شود.

وی تصریح کرد: در رسانه‌ها این‌گونه بیان شده حمله را حماس شروع کرده و رژیم صهیونیستی از خود دفاع می‌کند باید توجه داشت این رژیم غاصب ۷۵ سال است که علیه مردم فلسطین جنایات بیشماری انجام داده و مردم بی‌دفاع فلسطین را از خانه و کاشانه خود با توسل به زور بیرون رانده است.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه اذعان داشت: طوفان الاقصی یکی از افتخارات دنیای اسلام در عصر حاضر بود و جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد برخلاف همه کنوانسیون‌های بین‌المللی است و در هیچ کجای دنیا کودکان و کادر درمان را قتل‌عام نمی‌کنند و این نشان می‌دهد این رژیم از حوزه انسانی به‌دور است و بمب‌هایی که بر سر غزه می‌ریزند خلاف اصول انسانی و حتی حیوانی است.

وی تصریح کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد تا با این عنوان امت اسلامی را دور هم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین جمع کند.

کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر روحانیون اهل‌سنت تمام آمادگی خود را همچون مسلمانان صدر اسلام برای حضور فیزیکی در غزه در حمایت از فلسطین و پس گرفتن سرزمین‌های اسلامی اعلام می‌داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14688

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد