شما اینجا هستید

    اجتماعی » جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق 50 هزار نخ انواع سیگار خارجی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

وی گفت: پرونده قاچاق ۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگارهای کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران انتظامی شهرستان پیرانشهر سیگارهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی قطعات الکترونیکی

وی از محکومیت بیش از یک میلیاردریالی قاچاقچی قطعات الکترونیکی در شهرستان سردشت خبر داد و اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۲ قطعه انواع لوازم الکترونیکی و یک دستگاه کنتور به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت ۹۶۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده یادآور شد: همچنین شعبه حکم به پرداخت ۹۶۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مأموران انتظامی مستقر در گمرک کیله شهرستان سردشت کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15426

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد