شما اینجا هستید

    اجتماعی »  تعطیلی موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تعطیلی و جریمه یک موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در ارومیه خبر داد.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» از تعطیلی و جریمه یک موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: پرونده این موسسه در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: پس از بررسی پرونده و عدم ارائه اسناد و مدارک قانونی توسط موسسه، تخلف این مرکز محرز شد و به تعطیلی موسسه و ضبط کلیه ملزومات آن و همچنین پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

نجف‌زاده تصریح کرد که بازرسان و ناظران شبکه بهداشت شهرستان ارومیه این تخلف را در طی بازرسی‌های خود کشف کرده و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده‌اند.

وی در پایان از آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، صنفی، قاچاق کالا و ارز، و موارد بهداشتی و درمانی، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند.

نجف‌زاده یادآور شد: با توجه به تعدد موسسات غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی، نیاز به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌های دوره‌ای توسط مراجع ذی‌صلاح احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انتشار مطالب آگاهی‌بخش از طریق رسانه‌های محلی می‌تواند به شهروندان کمک کند تا تفاوت بین موسسات مجاز و غیرمجاز را بهتر بشناسند.

وی گفت: تقویت همکاری بین تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های قضایی می‌تواند به تسریع در پیگیری و برخورد قانونی با موسسات متخلف کمک کند.

گفتنی است ایجاد سامانه‌های آنلاین و تلفنی سریع و کارآمد برای دریافت گزارشات مردمی و رسیدگی فوری به تخلفات می‌تواند در کاهش فعالیت‌های غیرمجاز موثر باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16274

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد