شما اینجا هستید

    آرشیو » تردد در مرزهای آذربایجان‌غربی از مرز دو میلیون نفر گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی ۹ ماه گذشته، دو میلیون و ۵۹۴ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان تردند کردند که این مقدار بیشتر از سه و نیم برابر تعداد مسافران جابجا شده از طریق پایانه های مرزی در مدت مشابه سال گذشته بوده است.

پیمان آرامون در گفت‌ و گو با گروه اجتماعی پایگاه خبری اروم‌tv؛ با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته بالغ بر ۳۴۳ هزار کامیون از پایانه های مرزی استان تردد داشتند، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۴۱ درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: همچنین طی این مدت افزون بر ۱۸۳ هزار کامیون حاوی کالاهای وارداتی و بالغ بر ۱۶۰ هزار کامیون حاوی کالاهای صادراتی و ترانزیتی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: میزان کالاهای وارداتی و صاداراتی در مقایسه با زمان مشابه سال قبل به ترتیب شاهد رشد ۱۸.۸۵ درصدی در تردد کامیون‌های وارداتی و رشد ۱۳.۹۷ درصدی در تردد کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی هستیم.

 

آرامون گفت : در ۹ ماهه گذشته از سال جاری تردد ۱۵ هزار و ۶۳۰ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه‌های مرزی استان انجام گرفته است.

 

وی عنوان کرد: در این مدت بالغ بر ۲ میلیون و ۵۹۴ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان تردند کردند که این مقدار بیشتر از سه و نیم برابر تعداد مسافران جابجا شده از طریق پایانه های مرزی در مدت مشابه سال گذشته بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11800

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد