شما اینجا هستید

    اجتماعی » اکثر محورهای آذربایجان غربی برفی است

رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌غربی از بارش برف و لغزنده بودن اکثر محورهای استان خبر داد و گفت: در چنین شرایطی می‌طلبد رانندگان تجهيزات زمستانی به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» رضا پناهمی مقدم رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی درناسسی از بارش برف و لغزنده بودن اکثر محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: در چنین شرایطی می‌طلبد رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: بارش برف که از دقایق ابتدایی امروز در اکثر محورهای استان آغاز شد همچنان به‌صورت پراکنده در بیشتر آن‌ها ادامه دارد.
رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی ادامه داد: هم اکنون در محورهای ماکو – بازرگان، چالدران، سد ارس، حمزیان، چایپاره – خوی، شاهد بارش پراکنده برف هستیم و تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

پناهمی مقدم خاطرنشان کرد: همچنین محورهای گردنه قوشچی، قره‌تپه و حسنلو نیز دچار مه‌گرفتگی هستند.

وی با اشاره به حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌های استان، افزود: همکاران ما با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز برخورد خواهند کرد.
پناهی مقدم در پایان با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: در صورت لزوم به انجام مسافرت همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ و علایم هشداردهنده الزامی و حتماً از سالم‌بودن برف پاکن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنید.

رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رانندگان از تردد با وسیله نقلیه فاقد لاستیک یخ‌شکن یا زنجیرچرخ در مواقع یخ‌بندان و لغزندگی سطح معابر خودداری کنند.
از سلامت وسیله نقلیه و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی مطمئن باشید و از سلامت سیستم گرمایشی خودرو مطمئن شوید.

بارش برفی که از روزهای گذشته شروع شده، شمال غرب کشور به‌ویژه استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان و حتی محورهای شمالی در شمال تهران را در برگرفت؛ اما شدت بارش‌ها در سه استان اردبیل، آذربایجان غربی و کردستان بیشتر بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15296

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد